Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przy kompilacji błędu brak lecz plugin nie działa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 InArticulo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 23.04.2011 08:41

Witam, na początku chciałbym się przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy post. Teraz do rzeczy. Mam pewien problem, próbowałem napisać własny plugin który będzie zabijał gracza określona ilość razy kilka rund pod rząd. Coś tam wykombinowałem i napisałem plugin (Mój pierwszy w życiu :)), przy kompilacji nie ma żadnych błędów, wszystko powinno działać lecz tak nie jest. Męczę się z tym od kilku dni, aż w końcu napisałem tego posta bo sądzę, że sam sobie nie poradzę. :P
Zamieszczam plugin.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "amx_zabij"/*Zabija gracza określoną ilość razy*/
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "InArticulo"

new d_zliczanie;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","nowarunda",1)
	register_concmd("amx_zabij", "zabij", ADMIN_SLAY, " <Nick Gracza> <ilosc Zabic>")
}	
public nowarunda(id)
{
	--d_zliczanie
}
		
public zabij(id, level, cid)
{
	if (!cmd_access(id, level, cid, 5))
		return PLUGIN_HANDLED
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_SLAY))
	{
		client_print(id,print_console,"Nie mozesz uzyc tej komendy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
		
	new cel[32]
	new ilosc_zabic[8]
	
	read_argv(1, cel, 31)
	new gracz = cmd_target(id, cel, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if (!gracz)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
	{
		read_argv(2, ilosc_zabic, 7)	
		str_to_num(ilosc_zabic[7])
		d_zliczanie = d_zliczanie + ilosc_zabic[7]
		user_kill(gracz)
		ColorChat(id, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if(d_zliczanie <= 0)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

PS. Wiem, pewnie można było to zrobić inaczej i lepiej ale bądźcie wyrozumiali :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.04.2011 09:02

Zobacz, czy działa.
Wklejka: 130354586112545

Użytkownik Goliath edytował ten post 23.04.2011 09:04

  • +
  • -
  • 1

#3 InArticulo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 23.04.2011 09:33

Dziękuje za szybką i sprawną odpowiedź, plugin działa znakomicie :). Jeszcze raz dziękuje plus dla Ciebie i temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych