Pytania skoki i 1/x
west-skill
22.04.2011
Mam pare pytan jak zrobic potrojny skok dla rambo, jak zrobic klasie 1/1 z noza prawy przycisk mysz , jak zrobic klasie aby byla mniej widoczna, jak zrobic klasie aby miala ubranie wroga 1/1, jak zmniejszyc klasie gravite i zrobic auto bh, jak dac klasie 1/6 z deagla i radar i jak dac 1/2 z awp.
o.s.t.r.o
22.04.2011
Do radaru
Do public Odrodzenie dodaj do
case KLASA // tutaj twoja klasa
np. tak jak w przykladzie
klasa ma dynamit radar niewidzialnosc gdy kuca i te bronie jak wyzej
z gravitacja tak samo tylko dodaje sie
jezeli chodzi o neiwidzialnosc klasie to sie dodaje tak samo jak wyżej tylko zamiast
dodajesz
do reszty to nie wiem
Do public Odrodzenie dodaj do
case KLASA // tutaj twoja klasa
radar[id] = true;
np. tak jak w przykladzie
case Podpowiadacz:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
radar[id] = true; // to dodajesz do case
niewidzialnosc_kucanie[id] = 1;
}
klasa ma dynamit radar niewidzialnosc gdy kuca i te bronie jak wyzej
z gravitacja tak samo tylko dodaje sie
set_user_gravity(id, 0.2)
jezeli chodzi o neiwidzialnosc klasie to sie dodaje tak samo jak wyżej tylko zamiast
set_user_gravity(id, 0.2)
dodajesz
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
do reszty to nie wiem