Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Pytania skoki i 1/x

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 west-skill

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.04.2011 12:47

Mam pare pytan jak zrobic potrojny skok dla rambo, jak zrobic klasie 1/1 z noza prawy przycisk mysz , jak zrobic klasie aby byla mniej widoczna, jak zrobic klasie aby miala ubranie wroga 1/1, jak zmniejszyc klasie gravite i zrobic auto bh, jak dac klasie 1/6 z deagla i radar i jak dac 1/2 z awp.

#2 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2011 21:03

Do radaru
Do public Odrodzenie dodaj do
case KLASA // tutaj twoja klasa

radar[id] = true;


np. tak jak w przykladzie

case Podpowiadacz:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
radar[id] = true; // to dodajesz do case
niewidzialnosc_kucanie[id] = 1;
}

klasa ma dynamit radar niewidzialnosc gdy kuca i te bronie jak wyzej

z gravitacja tak samo tylko dodaje sie
set_user_gravity(id, 0.2)


jezeli chodzi o neiwidzialnosc klasie to sie dodaje tak samo jak wyżej tylko zamiast
set_user_gravity(id, 0.2)

dodajesz
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);



do reszty to nie wiem
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych