Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model dopasowany do sciany


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2011 12:12

Witam
chce ustawic model tak zeby zawsze przylegał do sciany efekt taki jak tutaj
YouTube - CS 1.6 Portal project DEMO
moj pomysl polega na sprawdzeniu wszystkich mozliwych angles jesli model nie koliduje (ustawiam odpowiednie mins i max) z swiatem zostaje stworzony w tkaiej pozycji
moze macie jakis lepszy pomysl jak to wykonac :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 22.04.2011 12:26

mi to bardziej wygląda na sprite a nie model

jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt
  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.04.2011 12:31

A ja mam pytanie, jak uzyskać taki efekt? :D

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.04.2011 12:35

hmm a model przed sciana ustawienie mu noclipa wsuniecie w sciane i ustawienie normalnego touchtype??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2011 12:45

panowie
1. daku nawet jesli to sprite to i tak trzeba wyliczac angles
jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt - stary nie wiedzialem -_-
2. golden -1
3.co to ma do wyliczania angles modelu ? pokaz jakis kod
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.04.2011 13:16

no bo ty chcesz miec jakby portal w scianie no to zrob tak jak jest w reklamach graficznych na scianach nie pamietam dokladnej nazwy pluginu ale tam byl wlasnie model z textura nalozona na niego tam miales fajnie to zrobione :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2011 13:22

goq ty jak zawsze mnie dobijasz tworzenie ent'a mam i tak dalej teraz pozostaje tylko go tak ustawic by przylegal do sciany
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.04.2011 13:27

najłatwiej użyć traceline, gdzie jedno z pól zwrotu wartości (get_tr2; TR_vecNormal) zawiera wektor normalny do ściany, tzn prostopadły do jej powierzchni

możesz złapać FM_TraceLine, ale tylko ten gdzie ent = id gracza albo engfuncem wywołać własnego trace`a między dowolnymi punktami
  • +
  • -
  • 0

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.04.2011 13:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: zrobione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych