Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas do odrodzenia się


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arthemjusz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 21.04.2011 23:15

Tak sie zastanawiam i nic wykombinować nie potrafie
Interesuje mnie to jak zrobić by pokazywało licznik ile czasu zostało do odrodzenia się
Korzystam z ZombiePlague i odradzenie mam ustawione poprzez komende
zp_spawn_delay
Dało by rade coś wykombinować ?
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.04.2011 06:24

Moim zdaniem można by było gdyby przerobić bcd_hudtimer :)

Ale na 100 % nie jeste pewien :P bo nie wiem czy zadziałą :D

Użytkownik glut1997 edytował ten post 22.04.2011 06:26

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 22.04.2011 08:30

No tak ... tylko pytanie w jaki sposób go przerobić by nie pokazywał ile czasu do wybuchu bomby a ile do odrodzenia się :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 22.04.2011 09:20

Hmm, musiał bys przerobić dużą cześć kodu, a nie lepiej zostawic normalnie, dlaczego chcesz by pokazywało:D
Ehh chyba masz 5sekund albo 3 ustawione.
A jak chcesz to odszukaj w sma ZP ten cvar zp_spawn_delay i dodaj pod nim :

Nie jestem pewien na 100% czy kod jest poprawny:

else
client_print(id, print_chat, "[ZP] Odrodzisz sie za %i , puki co jestes martwy.",zp_spawn_delay);
  • +
  • -
  • 0

#5 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 22.04.2011 12:36

Spoko :) Dodane
Tylko problem z kompilacją jeszcze jak by ktoś mógł skompilować to był bym wdzięczny :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 22.04.2011 13:25

Wydaje mi sie, że nie w tym miejscu to wklejiłeś.
  • +
  • -
  • 0

#7 Arthemjusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 22.04.2011 13:33

hmm ... wszystko masz w tym sma to jak byś mógł zobaczyć to był bym wdzięczny :)

Dodano 22 kwiecień 2011 - 14:37:
zapomniałem dopisać "else" przed "client_print(id, print_chat, "[ZP] Odrodzisz sie za %i , puki co jestes martwy.",zp_spawn_delay);" ale i tak jest jakiś problem :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych