Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Pickup present v1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 20.12.2008 18:36

Najnowsza wersja
1.0 ( 20.12.2008 )

* Pierwsze wydanie

Film


* Niedługo będzie dostępny

Opis


Plugin umożliwia adminom z flagą ADMIN_KICK dodawanie/usuwanie/obracanie/zapisywanie prezentów na mapach.
Kiedy gracz dotknie prezentu, zostanie odegrany dźwięk i otrzyma on losową nagrodę. Modele dla prezentów są wybieranie losowo, więc admin może dodać ich tyle, ile zechce (wymagana edycja kodu i rekompilacja). Wkrótce zostanie dodane więcej "stuff'u".

Credits

* Connor - za pomoc przy respawn'owaniu prezentów
* Alka - za kod dodawania/obracania/usuwania/zapisywania bytów
* Avalanche - za kod tworzący efekt świetlny

Wymagania


* Załączone modele i dźwięki
* Moduł fakemeta


Bardzo ważne!


* Stwórz folder "presents" w "addons/amxmodx/configs.

Notatka
new const model_present[][] = { "models/present/w_present.mdl","models/present/w_present2.mdl","models/present/w_present3.mdl" }

Tutaj admin może zmienić ilość modeli dla prezentów.

Komendy admina

* !add - dodaje prezent w miejscu, w którym admin celuje
* !remove - usuwa prezent (admin musi mieć nakierowany celownik na prezent)
* !removeall - usuwa wszystkie prezenty z mapy
* !save - zapisuje wszystkie prezenty z danej mapy
* !rotate - pozwala obracać prezentem (admin musi mieć nakierowany celownik na prezent)

Cvar's

* present_on - włącza/wyłącza plugin
* present_respawn_time - czas respawn'u (musi to być liczba dziesiętna!)
* present_blast - włącza/wyłącza efekt świetlny
* present_blast_color - kolor światła w efekcie świetlnym (musi być w formacie rrr ggg bbb)
* present_m4a1 - włącza/wyłącza m4a1 i deagle (jako nagroda)
* present_ak47 - włącza/wyłącza ak47 i deagle (jako nagroda)
* present_awp - włącza/wyłącza awp i deagle (jako nagroda)
* present_nades -włącza/wyłącza granaty (jako nagroda)
* present_m4a1_chance - szansa na otrzymanie m4a1 i deagle
* present_ak47_chance - szansa na otrzymanie ak47 i deagle
* present_awp_chance - szansa na otrzymanie awp i deagle
* present_nades_chance - szansa na otrzymanie granatów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 20.12.2008 18:39

Fajny plugin na 4fun :D
Nie zamula to serwa? ;/
  • +
  • -
  • 0

#3 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 20.12.2008 18:41

Jak nie przesadzisz z ilością bytów, to nie :].
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 20.12.2008 19:01

Nice :święta:
  • +
  • -
  • 0

#5 titak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 09.03.2009 04:36

Gdzie jest plik .amxx ??
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 09.03.2009 04:55

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 titak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 09.03.2009 11:16

Thx mistrzu :P ^D^

[ Dodano: 09-03-2009, 11:47 ]
Gdzie wklejic plik present.txt?
  • +
  • -
  • 0

#8 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 09.03.2009 13:06

titak, data/lang
  • +
  • -
  • 0

#9 Wez

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
Offline

Napisano 09.12.2009 16:03

mi to nie działa nawet serwer nie chce się włączyć po restarcie :(
  • +
  • -
  • 0

#10 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 13.04.2014 03:25

Przerobiłem sobie trochę ten plugin. Dodałem menu z funkcjami, żeby nie bawić się w komendy i bindy na nie. Chciałem także dorobić funckję wczytywania z pliku spawnów jajek, jeśli już istnieje dla danej mapy. I tu pojawia się problem, gdyż nie działa, a nie wiem czy dobrze się odniosłem.
 
powinienem odnieść się do tej funkcji publicznej?
public plugin_cfg()
{
	static sConfigsDir[64], sFile[64]
	get_configsdir(sConfigsDir, sizeof sConfigsDir - 1)
	
	static sMapName[32]
	get_mapname(sMapName, sizeof sMapName - 1)
	
	formatex(sFile, sizeof sFile - 1, "%s/presents/%s_presents_origins.cfg", sConfigsDir, sMapName)
	
	if(!file_exists(sFile))
		return
	
	static sFileOrigin[3][32], sFileAngles[3][32], iLine, iLength, sBuffer[256]
	static sTemp1[128], sTemp2[128]
	static Float:fOrigin[3], Float:fAngles[3]
	
	while(read_file(sFile, iLine++, sBuffer, sizeof sBuffer - 1, iLength))
	{
		if((sBuffer[0]==';') || !iLength)
			continue
		
		strtok(sBuffer, sTemp1, sizeof sTemp1 - 1, sTemp2, sizeof sTemp2 - 1, '|', 0)
		
		parse(sTemp1, sFileOrigin[0], sizeof sFileOrigin[] - 1, sFileOrigin[1], sizeof sFileOrigin[] - 1, sFileOrigin[2], sizeof sFileOrigin[] - 1)
		
		fOrigin[0] = str_to_float(sFileOrigin[0])
		fOrigin[1] = str_to_float(sFileOrigin[1])
		fOrigin[2] = str_to_float(sFileOrigin[2])
		
		parse(sTemp2, sFileAngles[0], sizeof sFileAngles[] - 1, sFileAngles[1], sizeof sFileAngles[] - 1, sFileAngles[2], sizeof sFileAngles[] - 1)
		
		fAngles[0] = str_to_float(sFileAngles[0])
		fAngles[1] = str_to_float(sFileAngles[1])
		fAngles[2] = str_to_float(sFileAngles[2])
		
		func_spawn(fOrigin)
	}
}
Tutaj cały kod poniżej
Spoiler

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 13.04.2014 16:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych