Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Wyjaśnienie dotyczące pisania pluginówWyjaśnienie
#1
Napisano 20.04.2011 17:39
#2
Napisano 20.04.2011 17:42

Proponuję najpierw zacząć naukę od C++, a później stopniowo przechodzić na Pawn.
#3
Napisano 20.04.2011 17:48

jesli informacje na serwerze to poszukaj funkcji set_task

If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 20.04.2011 21:43


#5
Napisano 20.04.2011 21:55
Jeżeli nie jesteś na to napalony to nawet nie prubój, bo szybko się zniechęcisz
– Doświadczenie
powiedział ten, co by tylko prosił o gotowce
Kolejnośc jest prosta: Równolegle Ctrl+C Ctrl+V z forum oraz książki do C++, potem PAWN
najlepiej w tych książkach nie przekraczaj klas i polimorfizmu, początkowo nie bd ci potrzebne te rozdziały
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.04.2011 21:55
#6
Napisano 20.04.2011 21:59
#7
Napisano 21.04.2011 08:59

#8
Napisano 21.04.2011 09:07
Bez znajomości pojęć typu : Funkcjia, zmienna, stała, definicja preprocesora, pętla, instrukcja warunkowa, wyrażenie warunkowe, definicja, deklaracja, etc. to nawet nie będzie umiał sobie poradzić jeśli ktoś mu powie np: "nie działa ci bo w pętli masz niezadeklarowaną zmienną.".
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych