Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyjaśnienie dotyczące pisania pluginówWyjaśnienie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Criss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:106
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 20.04.2011 17:39

Witam, możecie mi wyjaśnić jak zacząć pisać plugin ? Chodzi mi o to że jak zacząć i skąńczyć. Tak ja na przykład: Sklepiki do cs, Informacje na serwa itp. Pozdrawiam CRISS
  • +
  • -
  • 0

#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 20.04.2011 17:42

Bez znajomości jakiegokolwiek języka programowania nic nie napiszesz :)
Proponuję najpierw zacząć naukę od C++, a później stopniowo przechodzić na Pawn.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.04.2011 17:48

Poczytaj dokumentacje + tutki :)
jesli informacje na serwerze to poszukaj funkcji set_task :P
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 20.04.2011 21:43

Jeżeli nie jesteś na to napalony to nawet nie prubój, bo szybko się zniechęcisz :P – Doświadczenie xD
  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.04.2011 21:55

Jeżeli nie jesteś na to napalony to nawet nie prubój, bo szybko się zniechęcisz :P – Doświadczenie


powiedział ten, co by tylko prosił o gotowce

Kolejnośc jest prosta: Równolegle Ctrl+C Ctrl+V z forum oraz książki do C++, potem PAWN

najlepiej w tych książkach nie przekraczaj klas i polimorfizmu, początkowo nie bd ci potrzebne te rozdziały

Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.04.2011 21:55


#6 DmG

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Gracjan
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 20.04.2011 21:59

Jak koledzy wyżej trenuj pascala lub C++ . Jak dobrze wszystko pojmiesz to proste pluginy zaczniesz pisać .... ALE CO JA GADAM ?! Wejdź na forum np amxx.pl poszukaj tutarlale code snipes tam Masz krok po kroku jak dodawać wszystkie literki cyferki do siebie. Poczytaj o funkcjach , które dają. Zobacz co odpowiada za HP zobac zjak inne pluginy działają potem coś pozlepiej i na 100% zrobisz coś samodzielnie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.04.2011 08:59

Nie sądze żeby książki do C++ dużo ułatwiły mu nauke pawna.. Od razu zacznij z pawnem. i widze że skąńczyłeś z ortografią :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.04.2011 09:07

Skoro nie puruszy podstawowych zagadnień z zakresu programowania potem może mu nic nie wyjść a my będziemy mieli spam na forum typu "czemu mi to nie działa przecież przekopiowałem z innego pluginu..."
Bez znajomości pojęć typu : Funkcjia, zmienna, stała, definicja preprocesora, pętla, instrukcja warunkowa, wyrażenie warunkowe, definicja, deklaracja, etc. to nawet nie będzie umiał sobie poradzić jeśli ktoś mu powie np: "nie działa ci bo w pętli masz niezadeklarowaną zmienną.".
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych