Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kto wie jak podmienić Blocki na easy Block


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Hitoki85

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2011 15:31

siema mam taką prośbę kto mi podmieni Bloki na moim easyblock ponieważ mam zrobione bloki przez mojego kolegę ale nie wiem jak je podmienić proszę aby ktoś mi je podmienił proszę o szybką pomoc tu są linki



chodzi mi o to aby podmienić ścieżki

// block models
new const gszBlockModelDefault[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelPlatform[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_platform.mdl";
new const gszBlockModelBhop[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_bhop.mdl";
new const gszBlockModelBhop2[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelOpozniony[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelBhop_obrazenia[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelBhop_lod[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_ice.mdl";
new const gszBlockModelBhop_szyba[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelDamage[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_damage.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_healer.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_invincibility.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_stealth.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_speedboost.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_nofalldamage.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_ice.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_death.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_camouflage.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_fire.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_honey.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_barrier_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_barrier_t.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_bootsofspeed.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_bhop_noslow.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_autobhop.mdl";
new const gszBlockModelGranaty[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelKucanie[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelPodloga[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelSciana[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelTrawa[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelFence[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/fence.mdl";
new const gszBlockModelTrampolinahigh[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelTrampolinasmall[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelDeagl[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";
new const gszBlockModelAwp[] = "models/Cs-13dzielnicaBlocki/bm_block_default.mdl";



Wszystko tu all jest rar




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych