Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kolejka do tt - DR
#1
Napisano 19.04.2011 13:02
A więc.
1. Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
2. To samo co wyżej tylko zamiast przycisku stawiało by się "nie widzialną ścianę, która da się przejść" dzięki temu unikniemy pytań "gdzie przycisk" "jak dojść do kolejki"
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem.
Jak coś to proszę o jakieś propozycje.
Może ktoś się podejmie zrobienia tego pluginu, może nie:)
#2
Napisano 19.04.2011 14:20
#3
Napisano 19.04.2011 14:25
Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę
Oj, Racja Racja
A może go zaprosimy do tego tematu?
#4
Napisano 20.04.2011 20:12
Oczywiście również podpisuje się pod tym
#5
Napisano 20.04.2011 20:25
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany. Możliwe, że dzieci Neo będą chciały zblokować TT.
#6
Napisano 20.04.2011 21:54
Ewentualnie gdyby była kolejka w Tutor czyli informacje jak w condition zero. - AMXX.pl: Support AMX Mod X Można by ustawić Od Czerwonego, Żółtego, Niebieskiego i w końcu Zielonego unformację, zmieniającą się gdy jesteś coraz bliżej, Twoj Numer w kolejce to: np 4(Czerwony) 3(Żółty) 2(Niebieski) 1(Zielony) itd.
Użytkownik ammo19 edytował ten post 20.04.2011 22:15
#7
Napisano 20.04.2011 22:14
#8
Napisano 20.04.2011 22:29
To tyle ode Mnie, jednak mam nadzieję R3X, że znajdziesz też czas na tą teleportację na duchu (http://amxx.pl/topic...tacji-na-duchu/)
#9
Napisano 20.04.2011 22:31
#10
Napisano 20.04.2011 23:18
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany.
Przycisk / nie widzialna ściana / kwadrat
Przy tym zostaje.
#11
Napisano 21.04.2011 07:48
#12
Napisano 21.04.2011 10:10
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <deathrun_stats>
#define MAX 15
new kolejka[MAX];
new aktualny;
public plugin_init() {
register_plugin("Kolejka do zabicia", "0.1", "byQQ");
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamKilled");
}
// Wpisywanie do kolejki
public fwPlayerFinished(id)
{
for(new i = 0; i < MAX; i++) {
if(kolejka[i] == -1) {
kolejka[i] = id;
break;
}
}
}
// Resetowanie kolejki
public event_RoundStart()
{
aktualny = 0;
for(new i = 0; i < MAX; i++)
kolejka[i] = -1;
}
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
return (is_user_alive(attacker) && kolejka[aktualny] == victim) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
public HamKilled(victim, killer)
{
if(!is_user_connected(killer) || kolejka[aktualny] != victim)
return HAM_IGNORED;
aktualny++;
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik byCZOL edytował ten post 21.04.2011 10:10
Dziękuje, dobranoc.
#13
Napisano 21.04.2011 13:38
#14
Napisano 21.04.2011 13:51
Wystarczy jak gracz który nie jest 1 będzie odpychany od tt.
Byku na jakiej zasadzie Twój Plugin działa?
Można prosić aby w prawym boku ekranu pisało:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2.
3.
4.
5.
itd
I jeśli można to gracza 1st w kolejce dodać mu jakiś glow.
#15
Napisano 21.04.2011 18:22
#16
Napisano 21.04.2011 18:49
Po przejściu mapy przechodziło by się przez jakąś niewidzialna powierzchnie/ścianie (lepiej tak bo powoła by szukała przycisku..) i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki w prawym boku ekranu tak:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2. nick
3. nick
4. nick
5. nick
itd
TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Dka gracza pierwszego na liście dodanie mu jakiegos glowa / spritesa
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany przez pole siłowe.
Jeśli gracz przez p 30 sek nie zabije TT to wypada z kolejki. ( nie musi tego byc )
* Dlaczego ściana a nie jakiś przycisk?
Dużo osób jest ślepych i nie zauważy przycisku, a tak przejdą mapę i automatycznie ich doda.
Czekamy na wykonanie R3X
P.S Nie spamujcie kiedy to zrobi, bo są Święta i każdy ma swoje życie..
Smacznego jajka!
#17
Napisano 21.04.2011 22:46
#18
Napisano 22.04.2011 08:36
Polega na tym że jeśli ktoś wejdzie w byt statystyk R3X'a to dodaje go do listy (lewa strona) i aktualna osoba która powinna zostać zabita ma glow'a (zielony). CT ani TT nie może zabijać się jeśli nie ma odpowiedniej kolejki, max kolejek ustawione jest na 15. Można zmienić w definicji. Testujcie ponieważ dodałem sprawdzanie jeżeli gracz który jest na liście, a wyjdzie z serwera to ma go wywalić z listy by nie było postoju. Ale to już nieważne, testujcie.
Dodaje jeszcze 2 foty:
Przed wejściem w kwadrat:
Po wejściu:
Załączone pliki
Użytkownik byCZOL edytował ten post 22.04.2011 08:43
Dziękuje, dobranoc.
#19
Napisano 22.04.2011 09:44
#20
Napisano 22.04.2011 09:56
Dodaję też ver. z numerem kolejności dla suisa np.
1. Nick
2. Nick
kolejka_v2.sma 2,46 KB 196 Ilość pobrań
kolejka_v2.amxx
Załączone pliki
Użytkownik byCZOL edytował ten post 22.04.2011 10:28
Dziękuje, dobranoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych