Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolejka do tt - DR


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.04.2011 13:02

Witam, znalazłem pomysł na to aby po przejściu mapy 10 osób nie rzuciło się na tt.

A więc.


1. Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.

2. To samo co wyżej tylko zamiast przycisku stawiało by się "nie widzialną ścianę, która da się przejść" dzięki temu unikniemy pytań "gdzie przycisk" "jak dojść do kolejki"

Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem.
Jak coś to proszę o jakieś propozycje.
Może ktoś się podejmie zrobienia tego pluginu, może nie:)
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 19.04.2011 14:20

Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę :D
  • +
  • -
  • 0

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 19.04.2011 14:25

Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę


Oj, Racja Racja :P
A może go zaprosimy do tego tematu? xD
  • +
  • -
  • 0

#4 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2011 20:12

A może by tak po naciśnięciu przycisku pojawia się niewidzialne pole siłowe i gdy przychodzi kolej na następnego gracza jest on automatycznie przenoszony przez pole?
Oczywiście również podpisuje się pod tym :)

#5 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.04.2011 20:25

Hmmm... A może tak.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany. Możliwe, że dzieci Neo będą chciały zblokować TT.
  • +
  • -
  • 0

#6 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2011 21:54

Albo pójść na skróty i zrobić guzik który wyłącza ducha?
Ewentualnie gdyby była kolejka w Tutor czyli informacje jak w condition zero. - AMXX.pl: Support AMX Mod X Można by ustawić Od Czerwonego, Żółtego, Niebieskiego i w końcu Zielonego unformację, zmieniającą się gdy jesteś coraz bliżej, Twoj Numer w kolejce to: np 4(Czerwony) 3(Żółty) 2(Niebieski) 1(Zielony) itd. :)

Użytkownik ammo19 edytował ten post 20.04.2011 22:15


#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.04.2011 22:14

jeśli chcecie połączyć ten pomysł ze statami to dostępne jest wystarczające do tego API (deathrun_stats.inc), sprecyzujcie jak chcecie, żeby to działało to napiszę; wiadomo, że ilu ludzi tyle pomysłów, a mam czas na 1 kod :) dogadajcie się i dajcie mi znać na PW
  • +
  • -
  • 0

#8 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2011 22:29

kolejkę dla terrorysty? Tylko teraz jeszcze wszyscy musimy ustalić jak miałoby ta kolejka wyglądać:) Ja bym widział to tak: Za końcu po naciśnięciu Guzika można przejść do Terrorysty(jak nie klikniemy guzika nie możemy przejść do terrorysty. Po kliknięci guzika umieszcza nas do kolejki(informacje którzy jesteśmy w kolejce podałem wyżej) Gdy jest nasza kolej możemy przejść przez pole siłowe i walczymy z tt. a reszta graczy nie może przejść pola oddalonego o 500unitów od terrorysty(oczywiście pole siłowe będzie niewidoczne)
To tyle ode Mnie, jednak mam nadzieję R3X, że znajdziesz też czas na tą teleportację na duchu (http://amxx.pl/topic...tacji-na-duchu/)

#9 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.04.2011 22:31

Wejście w kwadrat myślę najlepsze.
  • +
  • -
  • 0

#10 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.04.2011 23:18

Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany.


Przycisk / nie widzialna ściana / kwadrat

Przy tym zostaje.
  • +
  • -
  • 0

#11 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 21.04.2011 07:48

Niech tak będzie
  • +
  • -
  • 0

#12 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 21.04.2011 10:10

Liczcie się z tym że te ściany trzeba zrobić w odpowiednich miejscach, na szybko napisałem coś w stylu bloku atakowania, lecz nie wydaje mi się ze to zadziała ^^ Nie miałem jak sprawdzić.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <deathrun_stats>

#define MAX 15

new kolejka[MAX];
new aktualny;

public plugin_init() {
register_plugin("Kolejka do zabicia", "0.1", "byQQ");

register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamKilled");
}

// Wpisywanie do kolejki

public fwPlayerFinished(id)
{
for(new i = 0; i < MAX; i++) {
if(kolejka[i] == -1) {
kolejka[i] = id;
break;
}
}
}

// Resetowanie kolejki

public event_RoundStart()
{
aktualny = 0;

for(new i = 0; i < MAX; i++)
kolejka[i] = -1;
}

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
return (is_user_alive(attacker) && kolejka[aktualny] == victim) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

public HamKilled(victim, killer)
{
if(!is_user_connected(killer) || kolejka[aktualny] != victim)
return HAM_IGNORED;

aktualny++;

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik byCZOL edytował ten post 21.04.2011 10:10

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#13 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.04.2011 13:38

byCZOL, w razie czego mógłbyś poprawić kod? W tedy R3X`a można poprosić o napisanie teleportacji na duchu.

#14 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 21.04.2011 13:51

Omg po co Ci ta teleportacja -.-
Wystarczy jak gracz który nie jest 1 będzie odpychany od tt.


Byku na jakiej zasadzie Twój Plugin działa?

Można prosić aby w prawym boku ekranu pisało:

Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2.
3.
4.
5.
itd


I jeśli można to gracza 1st w kolejce dodać mu jakiś glow.
  • +
  • -
  • 0

#15 Skrypcio

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Munchen-Monachium
Offline

Napisano 21.04.2011 18:22

też o to proszę bo to bardzo fajna sprawa

#16 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 21.04.2011 18:49

Więc:

Po przejściu mapy przechodziło by się przez jakąś niewidzialna powierzchnie/ścianie (lepiej tak bo powoła by szukała przycisku..) i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki w prawym boku ekranu tak:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2. nick
3. nick
4. nick
5. nick
itd
TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Dka gracza pierwszego na liście dodanie mu jakiegos glowa / spritesa
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany przez pole siłowe.
Jeśli gracz przez p 30 sek nie zabije TT to wypada z kolejki. ( nie musi tego byc )





* Dlaczego ściana a nie jakiś przycisk?
Dużo osób jest ślepych i nie zauważy przycisku, a tak przejdą mapę i automatycznie ich doda.



Czekamy na wykonanie R3X :)

P.S Nie spamujcie kiedy to zrobi, bo są Święta i każdy ma swoje życie..

Smacznego jajka!
  • +
  • -
  • 0

#17 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 21.04.2011 22:46

I tak większość serwerów ma Timer DeathRun to moim zdaniem najlepszym pomysłem było by dodanie do kolejki po przejściu przez byt do rekordów.
  • +
  • -
  • 0

#18 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 22.04.2011 08:36

3majcie ver 0.3

Polega na tym że jeśli ktoś wejdzie w byt statystyk R3X'a to dodaje go do listy (lewa strona) i aktualna osoba która powinna zostać zabita ma glow'a (zielony). CT ani TT nie może zabijać się jeśli nie ma odpowiedniej kolejki, max kolejek ustawione jest na 15. Można zmienić w definicji. Testujcie ponieważ dodałem sprawdzanie jeżeli gracz który jest na liście, a wyjdzie z serwera to ma go wywalić z listy by nie było postoju. Ale to już nieważne, testujcie.

Dodaje jeszcze 2 foty:
Przed wejściem w kwadrat:
Dołączona grafika
Po wejściu:
Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik byCZOL edytował ten post 22.04.2011 08:43

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#19 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.04.2011 09:44

Ja mam takie coś, że jak się spadnie na mapie to się lata normalnie po ziemi.. a jak wyłączyłem plug zabijało już normalniie
  • +
  • -
  • 0

#20 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 22.04.2011 09:56

Oj przepraszam, błąd

Dodaję też ver. z numerem kolejności dla suisa np.
1. Nick
2. Nick

Załączony plik  kolejka_v2.sma   2,46 KB  169 Ilość pobrań
  kolejka_v2.amxx

Załączone pliki


Użytkownik byCZOL edytował ten post 22.04.2011 10:28

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych