if(weapon == CSW_FAMAS) { if((klasa_gracza[idattacker] == Amadeusz && random(1) == 1)) damage += float(inteligencja_gracza[idattacker]); }
czy to jest dobry tok rozumowania?? jeśli nie to proszę o poradę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.04.2011 19:05
if(weapon == CSW_FAMAS) { if((klasa_gracza[idattacker] == Amadeusz && random(1) == 1)) damage += float(inteligencja_gracza[idattacker]); }
Napisano 18.04.2011 20:51
random(1) == 1
Napisano 19.04.2011 17:03
Byćmoże...
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Napisano 19.04.2011 21:45
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych