Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodatki do klas

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 18.04.2011 14:27

Mam kilka pytań, odnośnie dodatków do klas w nowym cod modzie oraz samego silniku.


Lista pytań:


  • Jak zrobić klasę, która będzie zabijać natychmiast po strzale w głowę (czyli ktoś ma 1000 hp strzelasz w głowę i zabiera mu 1001 hp)?
  • Czy da radę dodać klasie, że jest x2 szybsza w wodzie i nie topi się pod wodą?
  • Jak dodać (w głównym silniku cod), że po śmierci widzisz jak gracz (który żyje) rozdał statystyki, czyli pod nazwą klasy, doświadczeniem, perkiem itp. widać Zdrowie:%s^nInteligencja:%s^nWytrzymałość:%s^nKondycja:%s^n
  • I czy da radę dodać, że tylko z nożem można używać rakiet?

W miarę nowych pytań, będę uzupełniał pytania:)

Nagrodzę Plusami

Użytkownik Grandi edytował ten post 19.04.2011 15:05

  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 18.04.2011 20:32

4.

Na przykładzie wsparcia:


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id) )
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
else
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac tylko majac noz w rece!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Grandi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 23.04.2011 13:56

Dzięki. Nadal powracam do pytania. "Jak zrobić klasę, która będzie zabijać natychmiast po strzale w głowę (czyli ktoś ma 1000 hp strzelasz w głowę i zabiera mu 1001 hp)?"
Proszę o odp!
  • +
  • -
  • 0

I'm Back






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych