Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wywolac zastopowanie taska gdy gracz umiera?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 18.04.2011 12:28

Witam ^^
Mam takie pytanie :D
Czy ten kod zastopuje taksa gdy gracz umrze?
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define ID_TASKU 424

public plugin_init() {
register_plugin("fdfds", "0.0", "Blak Rajder")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cosse", 1)
register_event("DeathMsg", "Smierc", "be")
}
public cosse(id)
{
set_task(15.0, "cos", ID_TASKU ,_,_, "b")
}
public Smierc(id)
{
if(task_exists(ID_TASKU))
{
remove_task(ID_TASKU, read_data(2))
}
}
public cos(id)
{
//cos tutaj
}


Glownie chodzi to ta linie "remove_task(ID_TASKU, read_data(2))" czy ona bedzie dzialala tylko dla gracza ktory umarl :)

Z gory dziekuje za pomoc :D
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.04.2011 13:09

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define ID_TASKU 424

public plugin_init() {
register_plugin("fdfds", "0.0", "Blak Rajder")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cosse", 1)
register_event("DeathMsg", "Smierc", "be")
}

public cosse(id)
if(!task_exists(id + ID_TASKU))
set_task(15.0, "cos", id + ID_TASKU);


public Smierc(){
new iVictim = read_data(2);

if(task_exists(iVictim + ID_TASKU)) remove_task(iVictim + ID_TASKU);

}

public cos(id){
id -= ID_TASKU;
//mozemy kontynuowac id zostalo zwrocone na podstawowe
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych