Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Santa hat problem na bf2 widac je z nozembrak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Piotr Kornaś_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.04.2011 20:55

Witam wgralem sobie santa hat ale na bf2 kiedy trzymam noz widac te czapke :/ Jak zrobić zeby nie bylo jej widac ?

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 17.04.2011 20:56

Daj kod
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Gość_Piotr Kornaś_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.04.2011 16:28


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>



new g_Enable;

new g_bwEnt[33];



public plugin_init() {

	register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );

	register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);

	g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");

	

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);

}



public plugin_precache()

	precache_model("models/santa_hat.mdl");



public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine

	if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) {

		g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );

		set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );

		set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );

		engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/santa_hat.mdl" );

	}

}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych