Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Automatyczne wyrzucanie bronie przez surf_olimpics


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 17.04.2011 09:11

Witam!
Mam taki problem . Otóż mam serwer surf mod, na którym wgrałem plugin surf_olimpics, i niestety kiedy na przykład mam scouta, i przybliżam celownik, to nie da sie strzelić bo broń się automatycznie wyrzuca :/ Ma ktoś może wersje bez wyrzucania broni jeżeli się używa celownika?? Jest to uciążliwe .
Chodzi mi o spolszczoną wersje, ew. może być poprawiona anglojęzyczna, grunt żeby działało.
Wstawiam wam .sma

Załączone pliki



#2 Kaster

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 17.04.2011 09:16

Objaśnij mi na czym polega ten plug.
  • +
  • -
  • 0

#3 Neazo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 17.04.2011 10:07

Pokazuje rekordy mapy, kto wyżej, kto szybciej, kto dalej, oprócz tego pokazuje po prawo w HUD aktualną szybkość, wysokość i jeszcze coś tam :D tak czy siak przez niego nie da sie przybliżyć celownikiem np. na scoucie, bo broń sama wypada :/ proszę o pomoc

#4 Kaster

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 17.04.2011 10:10

Hmm.. A bardzo Ci zależy na tym plugu..?
  • +
  • -
  • 0

#5 Neazo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 17.04.2011 10:38

Tak ...

#6 Kaster

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 17.04.2011 14:11

Nie jestem pewny ale znalazłem takie coś:

[Remove Weapons]

 Purpose:	Remove the weapon listed in game_player_equip entity, (since this will be the most dropped).

 Comment:	Thanks to BAILOPAN on this safe weapon removal method.

====================================================================================================*/
public Event_DeathMsg() 
{
	if(g_bIsSurf) {
		new player = read_data(2)
		if(player) {
			new wps[32], num, i, Drop[1]
			get_user_weapons(player, wps, num)		//catch every dropped weapon!
			
			for (i=0; i<num; i++) {
				Drop[0] = wps[i]
				set_task(0.2,"remove_weapon", 0, Drop, 1)
			}
		}
	}
}

public remove_weapon(data[]) 
{
	new wp = data[0]
	new weapbox, model[64], left[32], right[32]
	
	while((weapbox = find_ent_by_class(weapbox,"weaponbox")) != 0) 
	{
		entity_get_string(weapbox,EV_SZ_model,model,63)
		for(new x = 0; x < g_TotalWeap ; x++) 
		{
			strtok(g_StartWeap[x], left, 31, right, 32, '_')
			if( containi(model, right) != -1 )
				remove_weapon_final(wp, weapbox)
		}
	}
	
}

remove_weapon_final(wp, weapbox) {
	new wEnt, wfEnt, name[24]
	new woEnt
	
	remove_entity(weapbox)
	get_weaponname(wp, name, 24)
	wEnt = find_ent_by_class(-1, name)
	while (wEnt > 0) {
		wfEnt = find_ent_by_class(wEnt, name)
		woEnt = entity_get_edict(wEnt, EV_ENT_owner)
		if (woEnt > 32 && woEnt == weapbox)
			remove_entity(wEnt)
			
		wEnt = wfEnt
	}
}


Może to jest odpowiedzialne za upuszczanie broni?
  • +
  • -
  • 0

#7 Neazo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 18.04.2011 14:27

Również nie wiem ... bardzo mi zależy, żeby ktoś zrobił tak, żeby tej broni nie wywalało ... to tyle :) Licze na was!! :blaga:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych