Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trochę info o modelach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.04.2011 19:08

Jeżeli był już taki temat to przepraszam ale nie mogłem znaleźć.
Wiem że istnieje coś takiego jak pozycja modelu. Czyli jak ma być model ustawiony np kucać skakać itp.
Mam taki mały kod.
entity_set_model(ent, "models/ufo.mdl");
Dodaje mi model na ziemie lecz wygląda on standardowo jeżeli na modelu jest np. jump chce ustawić model na jump lecz nie wiem jak.
Myślę że już napisałem zrozumiale.

Jeżeli ktoś nadal nie rozumie wytłumaczę lepiej.

Posiadamy zwykły model.
Jest ustawiony na Normal.
Chcę go przestawić na opcje jump.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2011 19:26

ustawiasz modelowi animacje
set_pev( ent, pev_sequence, 0 ); 
	set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() ); 
	set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
w pev_sequence ustawiasz numer animacji
  • +
  • -
  • 1

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.04.2011 19:37

Dzięki a mam jeszcze jedno pytanie oczywiście za to plusik dla ciebie :P

Mam jeszcze jedno łatwe pytanie. Mam kod modelu lecz on zamienia mi model na bardzo mały jaki jest kod aby stawiało model obok nas oryginalniej wielkości oraz aby dało się przez niego przechodzić.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2011 19:40

pev_solid ustaw na SOLID_NOT
co do pierwszego pytania nie bede sie wypowiadal czy nie jest mozliwe ale przytocze tylko
informacje o pev_scale - Doesn't affect models. Used for such things as env_sprites (stores sprite scale) or env_shooter (stores gib size)
niechce cie wprowadzic w blad :)
  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.04.2011 20:22

To kawałek kodu z Cod mod + mała edycja przeze mnie.

public PostawMine(id)
{
	if (!ilosc_elementow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Jestes zdolny postawic tylko dwa elementy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby zwiekszyc obrazenia twoich elementow zwieksz sile");
	
	ilosc_elementow_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(ent, "models/ufo.mdl");
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(ent);

	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
	
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Gdzie mam wstawić ten set_pev bo pierwszy raz bawię się w modele.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2011 20:32

np po
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.04.2011 20:37

To wyskakuje mi taki błąd już próbowałem.
http://img231.images...us/i/dfsae.png/
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2011 21:20

i co nam z tego screena ? daj kod
  • +
  • -
  • 0

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.04.2011 21:26

public PostawUfo(id)
{
	if (!ilosc_klonow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Jestes zdolny postawic tylko dwa ufo!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby zwiekszyc obrazenia twoich ufo zwieksz sile");
	
	ilosc_klonow_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

	
	entity_set_model(ent, "models/ufo.mdl");
	entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	set_pev( ent, pev_sequence, 0 ); 
	set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() ); 
	set_pev( ent pev_framerate, 1.0 ); 
	
	drop_to_floor(ent);

	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
	
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 17 kwiecień 2011 - 08:23:
Z tym kodem sobie poradziłem
set_pev( ent, pev_sequence, 0 ); 
	set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() ); 
	set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
w
set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
nie było przecinka po ent :P Ale nadal mam problem że model wbija mi się w ziemie i nie ma oryginalnego rozmiaru (tak jak człowiek)

Dodano 17 kwiecień 2011 - 09:31:
Jeszcze jedno. Gdy ustawiam.
set_pev( ent, pev_sequence, 2 );
Nie pojawia się model a gdy daję
set_pev( ent, pev_sequence, "walk" );
Niby działa lecz się nie rusza w miejscu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych