Projek HorrorMod "Piatek13"
@ocb
16.04.2011
Witam od roku planuje nowy stworzenie nowego moda.
Mod ma się zwać Horror "Piątek 13"
Zasada działania podobna do znanego z Counter Strike Source: Zombie Escape.
CT ucieka przez TT walcząc o przeżycie.
Wszystko w klimacie Stylowego Horroru.
Słucham waszych opinia na temat pomysłu.
Ogłaszam również ze poszukuje osób chętnych do współpracy / pomocy przy tworzeniu tego moda.
Mod ma się zwać Horror "Piątek 13"
Zasada działania podobna do znanego z Counter Strike Source: Zombie Escape.
CT ucieka przez TT walcząc o przeżycie.
Wszystko w klimacie Stylowego Horroru.
Słucham waszych opinia na temat pomysłu.
Ogłaszam również ze poszukuje osób chętnych do współpracy / pomocy przy tworzeniu tego moda.
DarkGL
16.04.2011
1 . nie zapowiada sie
2. co ty potrafisz ? czy oczekujesz ze ktos ci to zrobi a ty nic do pracy nie wniesiesz
3. potrzebujesz ludzi od map / modeli bo bedzie potrzeba duzo modeli
2. co ty potrafisz ? czy oczekujesz ze ktos ci to zrobi a ty nic do pracy nie wniesiesz
3. potrzebujesz ludzi od map / modeli bo bedzie potrzeba duzo modeli
Skrypcio
16.04.2011
1 . nie zapowiada sie
2. co ty potrafisz ? czy oczekujesz ze ktos ci to zrobi a ty nic do pracy nie wniesiesz
3. potrzebujesz ludzi od map / modeli bo bedzie potrzeba duzo modeli
Tak jak kolega wyżej : )
Ale jak cos mogę pomóc JEDYNIE pomóc a nie robic all.
Zapowiedz fajna
Muzzi
16.04.2011
Ciekawe naprawdę. Coś ala L4D Mod.
Jeżeli cos potrafisz albo wiecej może zgłoszę się do tego projektu.
Jeżeli cos potrafisz albo wiecej może zgłoszę się do tego projektu.
GoldeN
17.04.2011
1 . nie zapowiada sie
2. co ty potrafisz ? czy oczekujesz ze ktos ci to zrobi a ty nic do pracy nie wniesiesz
3. potrzebujesz ludzi od map / modeli bo bedzie potrzeba duzo modeli
Tak jak kolega wyżej : )
Ale jak cos mogę pomóc JEDYNIE pomóc a nie robic all.
Zapowiedz fajna
@Topic.
Po co kolejny Zombie Mod czy jakieś inne g****?
Po Twoich postach, reputacji i niby wieku "20" lat, wnioskuję, że szukasz:
Łosia, Wafla, Głupka, Debila, Cymbała (Niepotrzebne skreśl) który odwali za Ciebie całą robotę a Ty się podpiszesz, że "Zrobiliście" tego moda.
Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.04.2011 10:52
niepotrzebne wywalilem
@ocb
17.04.2011
Co do pomocy.
Prosiłem was głownie o ocenę idei pomysłu nie krytykę mnie i moich umiejętności.
Wiec jeśli ktoś nie chce pomagać, to niech nie pisze ze chce by ktoś odwalił za mnie wszystko skoro tego nie wie.
Wystarczyło czytać uważnie bo pisze " chętnych współpracy / pomocy" nie bez przyczyny wymieniłem współprace.
Ze znajomy zajmiemy się częścią pluginów i funkcjami dla modu.
Najbardziej potrzeba nam osoby która wykona modele oraz mapy, a ich faktycznie potrzeba dozo.
Mod rożni się dużo od CSO:NST nie ma możliwości zarażenia czy broni na długi dystans, większość z nich będzie bliskiego kontaktu opierając się na zasadach działania noża
Projekt Horror MOD "Piatek13"
Ogólny opis:
Mod ma polegać na tym ze gracze znajdujący się w drużynie CT musieli przejść mapę (mroczna trasę z horroru) przezywając ją.
W tym samym czasie TT będący postaciami z horrorów maja uniemożliwić CT przejście mapy/przeżycie jej. Połączenie survival z kombinacja dodatkowych umiejętności, trudnymi do przejścia elementami mapy. Do tego wszystkiego exp za który w CT można wykupić ekwipunek taki jak apteczki czy inne uzbrojenie, a TT odpowiednie dla kasy umiejętności.
Działanie TT:
TT są postaciami z zwiększona ilością hp i def, poruszający się nieco szybciej niż CT, posiadającymi rożne zdolności [w zależności od klasy] np: wysoki skok/niewidzialność/dużo szybsze poruszanie się/ możliwość cichego biegu/ czy zwiększonych obrażeń.
Wyposażeni w bronie [np: piły spalinowe/szpony z nożami/hakami zamiast rak/itp] ich oryginalnych horrorowych postaci. Ścigają uciekających CT polując na nich niczym łowca na zwierzynę podkładając / bądź wykorzystując umieszczone na mapie pułapki, czy walcząc w bezpośrednim starciu
Działanie CT:
CT są zwykłymi ludźmi z minimalnie zwiększona ilością hp, prędkość poruszania standardowa lecz ich uderzenia spowalniają TT.
Wyposażeni w ubogi ekwipunek [np: siekiera/nóż kuchenny/tasak/nożyczki/deska z gwoździami/pile spalinowa/czy pistolet na kolki/oraz granaty ze zmienionymi funkcjami(spowalniający flesz czy podpalający he)]
Rozgrywka:
Rozgrywka toczona jest na rudny na każda z map przypada 13 rund w każdej z nich losowani są TT [z zależnością CT 4:1 TT]
Co 3 razy na mapę w losowych rundach losowany jest CT który zyskuje pozycje zdrajcy pomagającemu TT w zabiciu CT w taki sposób by nie poznali ze to on.
TT mogą podkładać w rożnych miejscach pułapki na CT, Ci musza ja rozbroić [np: mina która można rozbroić jedynie przy użyciu broni nożyczki] bądź ominąć ja trudniejsza do przejścia droga by podążać dalej.
Użytkownik @ocb edytował ten post 17.04.2011 01:44
Prosiłem was głownie o ocenę idei pomysłu nie krytykę mnie i moich umiejętności.
Wiec jeśli ktoś nie chce pomagać, to niech nie pisze ze chce by ktoś odwalił za mnie wszystko skoro tego nie wie.
Wystarczyło czytać uważnie bo pisze " chętnych współpracy / pomocy" nie bez przyczyny wymieniłem współprace.
Ze znajomy zajmiemy się częścią pluginów i funkcjami dla modu.
Najbardziej potrzeba nam osoby która wykona modele oraz mapy, a ich faktycznie potrzeba dozo.
Mod rożni się dużo od CSO:NST nie ma możliwości zarażenia czy broni na długi dystans, większość z nich będzie bliskiego kontaktu opierając się na zasadach działania noża
Na chwile obecna mogę przestawić główny zarys projektu.
Jest to wstępny zarys pewne rzeczy w nim mogą ulec zmianie, jednak na pewno będę się trzymał głównego kontekstu survivalu z dobrym horrorem
Projekt Horror MOD "Piatek13"
Ogólny opis:
Mod ma polegać na tym ze gracze znajdujący się w drużynie CT musieli przejść mapę (mroczna trasę z horroru) przezywając ją.
W tym samym czasie TT będący postaciami z horrorów maja uniemożliwić CT przejście mapy/przeżycie jej. Połączenie survival z kombinacja dodatkowych umiejętności, trudnymi do przejścia elementami mapy. Do tego wszystkiego exp za który w CT można wykupić ekwipunek taki jak apteczki czy inne uzbrojenie, a TT odpowiednie dla kasy umiejętności.
Działanie TT:
TT są postaciami z zwiększona ilością hp i def, poruszający się nieco szybciej niż CT, posiadającymi rożne zdolności [w zależności od klasy] np: wysoki skok/niewidzialność/dużo szybsze poruszanie się/ możliwość cichego biegu/ czy zwiększonych obrażeń.
Wyposażeni w bronie [np: piły spalinowe/szpony z nożami/hakami zamiast rak/itp] ich oryginalnych horrorowych postaci. Ścigają uciekających CT polując na nich niczym łowca na zwierzynę podkładając / bądź wykorzystując umieszczone na mapie pułapki, czy walcząc w bezpośrednim starciu
Działanie CT:
CT są zwykłymi ludźmi z minimalnie zwiększona ilością hp, prędkość poruszania standardowa lecz ich uderzenia spowalniają TT.
Wyposażeni w ubogi ekwipunek [np: siekiera/nóż kuchenny/tasak/nożyczki/deska z gwoździami/pile spalinowa/czy pistolet na kolki/oraz granaty ze zmienionymi funkcjami(spowalniający flesz czy podpalający he)]
Rozgrywka:
Rozgrywka toczona jest na rudny na każda z map przypada 13 rund w każdej z nich losowani są TT [z zależnością CT 4:1 TT]
Co 3 razy na mapę w losowych rundach losowany jest CT który zyskuje pozycje zdrajcy pomagającemu TT w zabiciu CT w taki sposób by nie poznali ze to on.
TT mogą podkładać w rożnych miejscach pułapki na CT, Ci musza ja rozbroić [np: mina która można rozbroić jedynie przy użyciu broni nożyczki] bądź ominąć ja trudniejsza do przejścia droga by podążać dalej.
Użytkownik @ocb edytował ten post 17.04.2011 01:44
DarkGL
17.04.2011
Prosiłem was głownie o ocenę idei pomysłu nie krytykę mnie i moich umiejętności. - nie krytykujemy my tylko trzezwo patrzymy na twoj pomysl
bo ciagle pojawia sie osoby ktore szukaja kogos kto zrobi moda 
moge pomoc z pluginami


moge pomoc z pluginami
@ocb
17.04.2011
Pluginy nie są problemem. Ta sprawa jest załatwiona.
Szukam osób od modeli i map.
Szukam osób od modeli i map.
sharkowy
17.04.2011
Od roku planujesz budowę moda... więc poskładanie moda do kupy zajmie Ci z 3 lata
nie wierze w ten projekt, jak dla mnie to by był następny zombie mod.

V3ko
17.04.2011
Na serwerze zmi na jakiejś mapie karz drużynie uciekać druga drużyna niech goni przeciwników zmień model usuń bronie na długi dystans i Ci chlopcze na jedno wyjdzie:)
@ocb
17.04.2011
Nie mam zamiaru przerabiać jakiś modów. Ani tworzyć zombie mod.
Projekt jest zupełnie czymś innym i pozostanie innym
Fakt pomysł powstał ponad rok jednak jego plany zostały zawieszone, w chwili obecnej jestem w trakcie tworzenia całego zarysu gry.
I mogę was zapewnić ze będzie to inny rodzaj gry niż ZB, gdyż sam osobiście za nim nie przepadam i nie mam mowy by projekt był jego następna wersji.
Proszę o powstrzymanie się od głupich komentarzy typu, kolejny zb mod czy nie wierze w projekt - jeśli nie wierzysz twoja sprawa jeśli ktoś wierzy zapraszam do rozmowy.
Projekt jest zupełnie czymś innym i pozostanie innym
Fakt pomysł powstał ponad rok jednak jego plany zostały zawieszone, w chwili obecnej jestem w trakcie tworzenia całego zarysu gry.
I mogę was zapewnić ze będzie to inny rodzaj gry niż ZB, gdyż sam osobiście za nim nie przepadam i nie mam mowy by projekt był jego następna wersji.
Proszę o powstrzymanie się od głupich komentarzy typu, kolejny zb mod czy nie wierze w projekt - jeśli nie wierzysz twoja sprawa jeśli ktoś wierzy zapraszam do rozmowy.
Kaster
17.04.2011
Fajny musiałby być taki mod.Dużo roboty. Pomógł bym ale ja raczej do tych rzeczy nie czaje.Życzę powodzenia i czekam z niecierpliwością.

ToRRent
17.05.2011
szczerze mówiąc to się bardzo zainspirowałeś Nazi Zombies Portable 
Co do pomysłów NIE ! Już wystarczająco mamy dużo modów "zombie"

Co do pomysłów NIE ! Już wystarczająco mamy dużo modów "zombie"
GT Team
19.07.2012
Sorka, że odkopuje temat, dla mnie bardzo fajny mod, ja sam jestem w stanie go zrobić, ponieważ jestem programistą, mapperem i kolega modeluje. To jakoś by wyszło
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)