Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodatkowa zmienna - psuję call_cast?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.04.2011 09:48

new xxx[33]

round start:
xxx[i]=0

client_connect:
xxx[id]=0

call_cast:
case Zielarz:
		{
			if (xxx[id]<0)
			{
			show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP") 
			change_health(id,30,0,"")
			}

			if (xxx[id]>0)
			{
			show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 55HP") 
			change_health(id,55,0,"")
		}

No i w menu:
case Zielarz:
	{
		if (!UTIL_Buyforszmaragdy(id,9))
		return PLUGIN_HANDLED
		if (xxx[id]<0)
		{
 			xxx[id]=1
			set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
			show_hudmessage(id, "Zakup udany !")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

Jeżeli nie kupie po prostu wejdę na serwer wybiorę Zielarza i załaduję nóż to nic się nie dzieje po zakupie to samo , ale męczy mnie jedynie czy w tym call_cast nie powinien być czasem
else
?
  • +
  • -
  • 0

#2 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 16.04.2011 09:51

Teraz sprawdza od razu 2 rzeczy na raz. Czyli czy masz xxx < 0 i xxx > 0.

Jak dodasz else to najpierw będzie sprawdzać czy masz xxx < 0 i jeśli nie, to sprawdzi czy xxx > 0.

Użytkownik Dalinor edytował ten post 16.04.2011 09:51

  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.04.2011 10:09

Zastanawiało mnie to ;P Dzięki zaraz sprawdzę :mur:
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.04.2011 11:33

	case Zielarz:
{
if (!UTIL_Buyforszmaragdy(id,9))
return PLUGIN_HANDLED
if (xxx[id]<0)
{
xxx[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Zakup udany !")
return PLUGIN_HANDLED
}
}

Niby jak to ma działać, skoro zerujesz tablicę na początku rundy i przy połączeniu się gracza, a tutaj jest "xxx[id]<0".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.04.2011 11:52

Na początku zeruje jak się kupi ustawia na X w rs ma się zerować.

edit1
warunek jest że jeżeli xxx[id] jest mniejszy od zera to:...to będzie działać czy nie bo już sam nie wiem :mur:

Użytkownik KariiO edytował ten post 16.04.2011 13:27

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.04.2011 19:38

Pomyśl logicznie ;] Masz warunek, że jeśli xxx[id] będzie mniejsze od zera "if (xxx[id]<0)", to wtedy zmieni wartość tej tablicy na 1. Mam nadzieje, że już wiesz co jest źle.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.04.2011 19:55

< na > :P?
  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 16.04.2011 20:07

hmm lepiej dac xxx[id] == 0
  • +
  • -
  • 0

#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.04.2011 20:43

< na > :P?

?
Chodzi Ci o "to wtedy zmieni wartość tej tablicy na 1"?? Wartość tablicy zmieni na 1.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych