Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

modyfikacja pluginu

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 PwQt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 16:42

Otóż mam plugin:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
        register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
        register_concmd("say /ttff", "OnOff");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
        set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)
                return HAM_SUPERCEDE;
        return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(isFF)
        {
                isFF = false;
                set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
        }
        else
        {
                isFF = true;
                set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Chciałbym żeby zamiast flagi admina był team CT
  • +
  • -
  • 0

#2 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 16:46

Zmień
(get_user_flags (id) ADMIN KICK)

na
(get_user_team (id) Counter Terrorist)


powinno działać :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#3 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 16:51

nie działa, kompilator na amxx wywala błędy
  • +
  • -
  • 0

#4 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 16:54

Sorki nie dopisałem jednej rzeczy tak powinno być
if (!(get_user_team (id) & COUNTER TERRORIST)

jak nie działa to nie wiem już
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#5 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 16:56

ttff.sma(19) : error 017: undefined symbol "COUNTER"

taki error
  • +
  • -
  • 0

#6 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 17:00

To zrób COUNTER_TERRORIST
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#7 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 17:01

ttff.sma(19) : error 017: undefined symbol "COUNTER_TERRORIST"

ttff.sma(20) : error 001: expected token: ")", but found "return"

  • +
  • -
  • 0

#8 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 17:03

:D kurde no spróbuj CT
w końcu się uda

Użytkownik Bialy^ edytował ten post 15.04.2011 17:04

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#9 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 17:06

ttff.sma(19) : error 017: undefined symbol "CT"
ttff.sma(20) : error 001: expected token: ")", but found "return"

coś ci nie idzie :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 17:09

Na gadu sprawe rozwiążemy :)

Użytkownik Bialy^ edytował ten post 15.04.2011 17:46

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#11 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 15.04.2011 20:24

 if(get_user_team(id) == 2) {


Moze tak wyciagłem to z jakies pluga ;] z JB

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
if(get_user_team(id) == 2) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(isFF)
{
isFF = false;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
else
{
isFF = true;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie wiem czy działa ;] ALe sie kompiluje

Użytkownik master245 edytował ten post 15.04.2011 20:27


#12 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 20:53

Już mu pomogłem :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#13 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 20:59

Biały jednak nie działało :P
  • +
  • -
  • 0

#14 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 21:00

Nosz kurde :P to zrób tak jak ten na górze
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#15 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 21:15

master, działa ale TT też może uruchamiać
  • +
  • -
  • 0

#16 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 15.04.2011 21:45

 !if(get_user_team(id) == 2) {


A tak?

#17 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 21:53

ale gdzie? pisz do mnie na gg
error wywaliło

lolwut.sma(19) : error 029: invalid expression, assumed zero
lolwut.sma(19) : error 029: invalid expression, assumed zero
lolwut.sma(22) : warning 225: unreachable code

2 Errors.
Could not locate output file lolwut.amxx (compile failed).

Użytkownik PwQt edytował ten post 15.04.2011 22:05

  • +
  • -
  • 0

#18 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Online

Napisano 15.04.2011 22:04

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

new bool:isFF = false;

public plugin_init()

{

        register_plugin("TT FF", "", "Knopers");

        register_concmd("say /ttff", "OnOff");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

        set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);

}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)

                return HAM_SUPERCEDE;

        return HAM_IGNORED;

}

public OnOff(id)

{

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

{

        if(isFF)

        {

                isFF = false;

                set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);

        }

        else

        {

                isFF = true;

                set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);

        }

        return PLUGIN_CONTINUE;

}

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#19 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 15.04.2011 22:11

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new bool:isFF = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("TT FF", "", "Knopers");
register_concmd("say /ttff", "OnOff");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(isFF && is_user_connected(this) && is_user_connected(idinflictor) && get_user_team(this) == 2 && get_user_team(idinflictor) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
public OnOff(id)
{
!if(get_user_team(id) == 2) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(isFF)
{
isFF = false;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0);
}
else
{
isFF = true;
set_cvar_num("mp_friendlyfire", 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

#20 PwQt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.04.2011 22:18

@ speedkill

Działa :D. +reputacja. A dałoby się jeszcze dopisać że w say'u: [nick] ustawił Friendly Fire ?

Użytkownik PwQt edytował ten post 15.04.2011 22:42

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych