Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

klasa szeregowy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 hehenom:D

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:zygfryd
  • Lokalizacja:śląsk
Offline

Napisano 14.04.2011 14:13

witam, jest pewna klasa o nazwie szeregowy, jej atutem jest co runde losowa broń.
Ale niestety tą bronią może być np smoke, flesh lub nawet paka, też w przypadku gdy jesteśmy w ct :)
Do tego bronie często nie mają magazynków i usuwają bronie przyznawane przez perki typu awp sniper. Da sie to naprawić?? Tu sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;

new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}

public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
}
}
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych