Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 14.04.2011 09:59
Po 1 zamiast niewitki z nożem, zmniejszona grawitacja (wyższe skoki) z nożem.
Po 2 usunięcie opcji Reset statystyk.
Z góry bardzo dziękuje za pomoc i proszę o szybką odpowiedź
#2
Napisano 14.04.2011 22:13
2 [BattleField2] Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.0.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X masz usunieta opcje resetu i masz caly bf2
#3
Napisano 15.04.2011 13:44
#4
Napisano 15.04.2011 14:30
Weź .sma z tego co mi teraz dałeś i ustaw wyższe skoki
1. badgepowers.inl
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
na:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
Użytkownik MisieQ edytował ten post 15.04.2011 14:40
#5
Napisano 15.04.2011 14:34
?//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
Użytkownik Bialy^ edytował ten post 15.04.2011 14:35
#6
Napisano 15.04.2011 14:36
Misieq, ja teraz sie troszke zgubiłem w tym, możesz powiedzieć dlaczego dodałeś
?//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
Po 1 zamiast niewitki z nożem, zmniejszona grawitacja (wyższe skoki) z nożem.
#7
Napisano 15.04.2011 14:43
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2
|
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro, 28.12.2022 battlefield2 |
|
|||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik, 11.03.2018 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ, 27.05.2017 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii, 13.04.2017 battlefield2, bf2 |
|
||||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa, 13.03.2017 battlefield2 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych