Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Przeróbka BF2Wyższe skoki zamiast niewitki

BattleField2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SevenR

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Polak
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2011 09:59

Witam. Prosiłbym o przerobienie nieco modu bf2.
Po 1 zamiast niewitki z nożem, zmniejszona grawitacja (wyższe skoki) z nożem.
Po 2 usunięcie opcji Reset statystyk.
Z góry bardzo dziękuje za pomoc i proszę o szybką odpowiedź :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 14.04.2011 22:13

1 moglbys dać .sma do bf2 to bym ci to usatwił
2 [BattleField2] Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.0.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X masz usunieta opcje resetu i masz caly bf2 :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#3 SevenR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Polak
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2011 13:44

Weź .sma z tego co mi teraz dałeś i ustaw wyższe skoki :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.04.2011 14:30

Weź .sma z tego co mi teraz dałeś i ustaw wyższe skoki :)


1. badgepowers.inl


public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}


na:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}

Użytkownik MisieQ edytował ten post 15.04.2011 14:40

  • +
  • -
  • 0

#5 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 14:34

Misieq, ja teraz sie troszke zgubiłem w tym, możesz powiedzieć dlaczego dodałeś

//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}

?

Użytkownik Bialy^ edytował ten post 15.04.2011 14:35

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.04.2011 14:36

Misieq, ja teraz sie troszke zgubiłem w tym, możesz powiedzieć dlaczego dodałeś

//fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = true;
}
else
{
//fm_set_rendering(id);
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}

?


Po 1 zamiast niewitki z nożem, zmniejszona grawitacja (wyższe skoki) z nożem.


  • +
  • -
  • 0

#7 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 15.04.2011 14:43

no też racja :D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaPomogłem? daj+





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych