Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka bledow po wgraniu fixow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 13.04.2011 18:55

Witam, wgrałem wszystkie możliwe fixy do mojego nowego diablo.
Są 2 błędy:

Dołączona grafika

Cała funkcja:

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
        if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)       //Fireshield check
        {
                new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
                if (roll == 1)
                {
                        UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
                }
        }
}
	if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check
	{
		new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
		if (roll == 1)
		{
			set_user_health(id, 0)
			message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0) 
			write_byte(attacker_id) 
			write_byte(id) 
			write_byte(0) 
			write_string("grenade") 
			message_end() 
			set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1) 
			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
			cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150) 
		}
	}
}



Lini 14091 nie ma.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.04.2011 19:07


public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
        if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)       //Fireshield check
        {
                new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
                if (roll == 1)
                {
                        UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
                }
        }
	if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check
	{
		new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
		if (roll == 1)
		{
			set_user_health(id, 0)
			message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0) 
			write_byte(attacker_id) 
			write_byte(id) 
			write_byte(0) 
			write_string("grenade") 
			message_end() 
			set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1) 
			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
			cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150) 
		}
	}
}
o jeden } za duzo
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych