Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie modelu do pluga


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.04.2011 12:20

Witam, chciałbym aby mi ktoś powiedział jak dodać tzn. zamienić model z podstawowego na nowy w pluginie bo nie mam bladego pojęcia jak zrobić z tymi perache czy jakoś tak :PP
Może być jakiś przykład, to by było najlepsze :)

Z góry dziękuje za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 ManiaQ

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:291
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 13.04.2011 12:33

Proszę o usunięcie posta, ponieważ nie tu go napisałem. Przepraszam.

Użytkownik ManiaQ edytował ten post 13.04.2011 12:33

  • +
  • -
  • 0

Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130 

Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.

 

 

 


#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2011 13:20

W wydarzeniu CurWeapon

set_pev(id, pev_viewmodel2, const Model[]); //MODEL WIDZIANY Z REKI (v_)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, const Model[]); //MODEL WIDZIANY PATRZAC NA GRACZA (p_)


+ oczywiscie precache

engfunc(EngFunc_PrecacheModel, const Model[]);

Użytkownik diablix edytował ten post 14.04.2011 13:24

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych