Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zniwelowanie obrażeń zadanych nożem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 nex1983

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.04.2011 10:04

Witam.
Zrobiłem sobie klasę PREMIUM która jest niewidzialna na nożu itd, z broniami jest widzialna, ale teraz mam pytanie. Jak zrobić aby ta klasa nie zadawała obrażeń nożem komukolwiek? Bo wiadomo, jak dostanie item nóż komandosa to będzie biegać niewidzialna i zabijać 1 hitem. Interesuje mnie aby ta klasa po wyjęciu noża nie mogła w ogóle zadawać obrażeń nim komukolwiek.
Czy to ustawia sie w tej linijce i tu dodaje odpowiedni wpis?? Prosił bym o pomoc

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Niezniszczalny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 10:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.04.2011 10:57

Z twojego kodu przerobiony kod , tak aby zadawał 0 DMG.


if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Niezniszczalny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = 0.0;

  • +
  • -
  • 0

#3 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.04.2011 11:27

Kolego, ale te klasy chce zostawić tak jak są, ja mam klasę inną o nazwie TAJNIAK którą chce tu dorobić i aby ona miała to o co proszę a nie wprowadzać wzmianki w tamte klasy. W tym momencie Ty mi zrobiłeś KOMANDOSA, NIEZNISZCZALNEGO i SAPERA klasami które bedą zabawać 0 hp z noża o ile to działa.
Teraz już rozumiesz

Dodano 13 kwiecień 2011 - 21:52:
więc?

Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 11:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych