Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdy upadniemy Zabijamy się


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.04.2011 21:42

Witam, czy mógłby ktoś przerobić Mi ten plugin: Gdy upadniemy zabijamy się. - AMXX.pl: Support AMX Mod X tak aby zabijało dopiero z takiej wyskości z której tracimy hp(od wyskości z której tracimy 1hp)? Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!

Użytkownik ammo19 edytował ten post 11.04.2011 21:42


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.04.2011 22:07

weź ten kod, który podesłał DarkGL
  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 12.04.2011 06:45

#define DMG_FALL (1<<5)
tu okreslasz obrazenia :P
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const PLUGIN[] =  "cos"
#define VERSION		 "1.0"
#define DMG_FALL (1<<5)

public plugin_init() 
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "anakin_cstrike" );
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "ham_damage" );
	
}


public ham_damage( this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits )
{
	if( !( damagebits & DMG_FALL ) || get_user_team(this) != 2)
		return HAM_IGNORED;	

	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this))+1.0);

	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.79, 0, 6.0, 6.0, 1.5, 1.5, 4);
	show_hudmessage(this, "Upadles wiec musiales umrzec");
	
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych