Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące itemów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 11.04.2011 19:20

siema czy idzie jakos zrobic item ktory by zadawal 2x większe obr. i jak sie z itemów co maja player_b_damage zmienna na c_damage ? oraz jak w

public add_bonus_nozmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_nozmasterr[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */



wiem ze sie cos dodaje if( klasa= cos tam i dodaje moc 1/x z kosy wieci moze jak to zrobic ?

daje +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych