Witam, Zrobiłem item "Zestaw S.W.A.T." i ma on dawać Tarcze i USP. Lecz jest problem jak klasa ma primary weapon bo wtedy nie daje tarczy.
Czy jest komenda typu Strip_user_weapon ale wyrzucajaca tylko primary weapon ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.04.2011 21:06
#2
Napisano 10.04.2011 21:22
// Weapon bitsums
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
const NADE_WEAPONS_BIT_SUM = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG))
const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
( komenda )drop_weapons(id, 1)
// Drop primary/secondary weapons
stock drop_weapons(id, dropwhat, type=0)
{
// Get user weapons
static weapons[32], num, i, weaponid
num = 0 // reset passed weapons count (bugfix)
get_user_weapons(id, weapons, num)
// Loop through them and drop primaries or secondaries
for (i = 0; i < num; i++)
{
// Prevent re-indexing the array
weaponid = weapons[i]
if (get_weapon_type(weaponid) == dropwhat)
{
if (type==1)
{
fm_strip_user_gun(id, weaponid)
}
else
{
// Get weapon entity
static wname[32], weapon_ent
get_weaponname(weaponid, wname, charsmax(wname))
weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, id)
// Hack: store weapon bpammo on PEV_ADDITIONAL_AMMO
set_pev(weapon_ent, PEV_ADDITIONAL_AMMO, cs_get_user_bpammo(id, weaponid))
// Player drops the weapon and looses his bpammo
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
}
// only weapon index or its name can be passed, if neither is passed then the current gun will be stripped
stock fm_strip_user_gun(index, wid = 0, const wname[] = "") {
new ent_class[32];
if (!wid && wname[0])
copy(ent_class, sizeof ent_class - 1, wname);
else {
new weapon = wid, clip, ammo;
if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
return false;
get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);
}
new ent_weap = fm_find_ent_by_owner(-1, ent_class, index);
if (!ent_weap)
return false;
engclient_cmd(index, "drop", ent_class);
new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
if (!ent_box || ent_box == index)
return false;
dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
return true;
}
jak czegoś nie podałem napisz tu
Użytkownik Daku edytował ten post 10.04.2011 21:23
#3
Napisano 10.04.2011 21:24
yyy gdzie to wpisac: D?
#4
Napisano 11.04.2011 07:15
bitsum nad public plugin_init
a reszta niżej gdzie kolwiek po
drop_weapons(id,1 lub 2 to masz drop broni 1 Główne 2 Zapasowe ( pistolety )
a reszta niżej gdzie kolwiek po
drop_weapons(id,1 lub 2 to masz drop broni 1 Główne 2 Zapasowe ( pistolety )
#5
Napisano 11.04.2011 13:26
Błędy:
Error: Undefined symbol "get_weapon_type" on line 2976
Error: Undefined symbol "fm_find_ent_by_owner" on line 2987
Error: Undefined symbol "PEV_ADDITIONAL_AMMO" on line 2990
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 2990
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2990
Error: Too many error messages on one line on line 2990
Error: Undefined symbol "get_weapon_type" on line 2976
Error: Undefined symbol "fm_find_ent_by_owner" on line 2987
Error: Undefined symbol "PEV_ADDITIONAL_AMMO" on line 2990
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 2990
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2990
Error: Too many error messages on one line on line 2990
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









