Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TT bez rąk i możliwości podniesienia broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Stargard Szcz.
Offline

Napisano 10.04.2011 20:18

Witam

Szukam bądź proszę o napisanie pluginu który całemu teamowi TT wyłączy "ręce" tzn brak jakiejkolwiek broni czy nawet noża (brak rąk) i brak możliwości podniesienia jakiejkolwiek broni z ziemi.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.04.2011 20:22

ustaw cvarem no_weapon 1
#include <amxmodx> 
#include <hamsandwich> 
 
new pcvar_weapon 
 
new const VERSION[] = "1.0" 
 
public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") 
     
    pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0") 
     
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") 
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") 
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") 
} 
public fw_TouchWeapon(weapon,id) 
{ 
    if (!is_user_connected(id)) 
        return HAM_IGNORED; 
     
    //Sprawdzamy ustawienia cvara 
    switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon)) 
    { 
        case 0 : return HAM_IGNORED;  // Wszyscy moga podnosic bron 
         
        case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron 
        { 
            if(get_user_team(id) == 1) 
                return HAM_SUPERCEDE; 
        } 
         
        case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron 
        { 
            if(get_user_team(id) == 2) 
                return HAM_SUPERCEDE; 
        } 
         
        case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni 
    } 
     
    return HAM_IGNORED; 
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.04.2011 20:24

Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Goliath"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Touch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
strip_user_weapons(id)
return HAM_IGNORED;
}

public Touch(ent, id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Karolus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Stargard Szcz.
Offline

Napisano 10.04.2011 22:01

speedkill123, dzięki za zainteresowanie się ale patrząc po kodzie to nie o to mi do końca chodziło

Goliath, działa elegancko dzięki wielkie :)

Obaj macie po Repie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych