Witam
Szukam bądź proszę o napisanie pluginu który całemu teamowi TT wyłączy "ręce" tzn brak jakiejkolwiek broni czy nawet noża (brak rąk) i brak możliwości podniesienia jakiejkolwiek broni z ziemi.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
TT bez rąk i możliwości podniesienia broni
Temat rozp. Karolus, 10.04.2011 20:18
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.04.2011 20:18
#2
Napisano 10.04.2011 20:22
ustaw cvarem no_weapon 1
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new pcvar_weapon
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")
pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
//Sprawdzamy ustawienia cvara
switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))
{
case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron
case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
}
case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
}
case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni
}
return HAM_IGNORED;
}
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 10.04.2011 20:24
Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Goliath"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Touch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
strip_user_weapons(id)
return HAM_IGNORED;
}
public Touch(ent, id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
#4
Napisano 10.04.2011 22:01
speedkill123, dzięki za zainteresowanie się ale patrząc po kodzie to nie o to mi do końca chodziło
Goliath, działa elegancko dzięki wielkie
Obaj macie po Repie
Goliath, działa elegancko dzięki wielkie
Obaj macie po Repie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









