Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin DeathMatch

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pozdro!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 09.04.2011 23:47

Witam, szukam pluginu który :
Respi automatycznie [bez wpisania /respawn] każdego co dołączy do teamu.
Nie respi go od razu, tylko np. po 3s. i na środku jego ekranu pisze Odrodzisz się za 3, 2, 1,
Proszę o pomoc :)

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 11.04.2011 19:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



#define PLUGIN "Respawn po smierci"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "lisek"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("DeathMsg","func_death","a")

}





public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))

public r_spawn(id) spawn(id)

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 pozdro!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pl
Offline

Napisano 11.04.2011 20:00

Reputacja dodana :)

A jak dodać ten napis, "Odrodzisz się za 3,2,1" ?

Dodano 11 kwiecień 2011 - 21:16:
I jeszcze jedno, możecie do tego dodać to że respi się po 3s? I ten napisek jakby był to byłbym baaardzo wdzięczny :)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

public respawn_player(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;

set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)

if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}


Użytkownik pozdro! edytował ten post 11.04.2011 20:00


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 12.04.2011 08:08

Sprawdź :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


new Odliczanie[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death()



set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))

public r_spawn(id) spawn(id)


public UruchomOdliczanie(id)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Respawn za : %d")

Odliczanie[id] = 3

if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431

set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Respawn za : %d", Odliczanie[id])

Odliczanie[id] -= 1

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
r_spawn(id)
}
}
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Shak33

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 12.04.2011 15:34

Tylko teraz po respawn nie widać celownika.
  • +
  • -
  • 0

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 12.04.2011 16:19

Sprawdź :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


new Odliczanie[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg","UruchomOdliczanie","a")
}





public UruchomOdliczanie(id)
{
       
       
        Odliczanie[id] = 3    
        
        if(task_exists(id + 3431))
        {
                remove_task(id + 3431)
        }
        set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - 3431
        
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
        show_hudmessage(id, "Respawn za : %d", Odliczanie[id]) 
        
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if(task_exists(task_id))
                {
                        remove_task(task_id)
                }
                respawn(id)
        }
}

public respawn(id) 
{      
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return; 

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) 
    dllfunc(DLLFunc_Think, id) 

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) 
     { 
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) 
     } 
}
Powinno działać no ale nie sprawdzałem.

Użytkownik HubertTM edytował ten post 12.04.2011 17:16

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych