Do tej pory udało mi się znaleźć tylko coś takiego:
ns_set_weap_clip( idWeapon, clipsize )
z tym że funkcja ta jest z moda Natural Selection i niezbyt wiem czy i jak mogę użyć tego w cs'ie. Jeśli już dodam biblioteke i funkcje, plugin się kompiluje lecz nie uruchamia na serwerze.
Proszę o jakieś podpowiedzi. Znalazłem również ten wątek:
Dokumentacja AMXX.pl: NS >> ns > ns_set_weap_clip
natomiast nie mogę tam odnaleźć w jaki sposób jest zwiększana ta ilość pocisków.
Podmiana tych pocisków odbywała by się w funkcji obsługującej event CurWeapon.
register_event("CurWeapon","cur_weapon","be", "1=1")
Dla osób które nie wiedzą jeszcze o co mi chodzi przykład:
Gracz ma deagla (standardowo ma 7 pocisków) plugin zmienia ilość pocisków na np 14, czy 9.
PS.
Zapomniałem dodać nie jestem idiotą wystarczy mi podrzucić hasło a sam postaram się znaleźć resztę, nie potrzebuje gotowca przykładu itp.
Użytkownik diggs edytował ten post 09.04.2011 20:40