Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ninja strzela na nozu
Temat rozp.
T8kme
, 09.04.2011 18:38
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.04.2011 18:38
Witam
Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?
Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?
#2
Napisano 09.04.2011 18:46
nie jesteśmy jasnowidzami ... podaj .sma
#3
Napisano 09.04.2011 18:53
a nie wiecie może której to funkcji wina?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?
#4
Napisano 09.04.2011 21:18
Tak, jest to :
* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...
Pozdrawiam
~ ogieR-
public CurWeapon(id)
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...
Pozdrawiam
~ ogieR-
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 09.04.2011 21:27
wiem że nie boli
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
to i ninja i mefisto strzelalo z noza
jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
public CurWeapon(id)
{
after_bullet[id]=1
new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
invisible_cast[id]=0
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
to i ninja i mefisto strzelalo z noza
jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?
#6
Napisano 09.04.2011 22:21
Masz widocznie jakiś kod, na strzelanie z kosy.. Bo ten co ja dałem tylko zamienia automatycznie broń na nóż, chyba że masz pakę to ją zostawia.
Pozdrawiam
~ ogieR-
Pozdrawiam
~ ogieR-
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 10.04.2011 09:26
ale jak usune to:
to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.
#8
Napisano 10.04.2011 14:09
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
i po probleme
Użytkownik Jagoda edytował ten post 10.04.2011 14:10
#9
Napisano 10.04.2011 15:14
działa
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/
switch (key) {
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
}
CurWeapon(id)
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
player_class[id] = Diablo
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
player_class[id] = Baal
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
return PLUGIN_HANDLED
}
#10
Napisano 22.04.2011 08:50
czyli gdzies masz blad to tak mryga raz bron raz noz tak ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych