Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ninja strzela na nozu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 T8kme

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 09.04.2011 18:38

Witam

Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?

#2 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 09.04.2011 18:46

nie jesteśmy jasnowidzami ... podaj .sma

#3 T8kme

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 09.04.2011 18:53

a nie wiecie może której to funkcji wina?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.04.2011 21:18

Tak, jest to :

public CurWeapon(id)
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...

Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 2
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 T8kme

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 09.04.2011 21:27

wiem że nie boli xD
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
public CurWeapon(id)
{
after_bullet[id]=1

new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
invisible_cast[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


to i ninja i mefisto strzelalo z noza :/

jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.04.2011 22:21

Masz widocznie jakiś kod, na strzelanie z kosy.. Bo ten co ja dałem tylko zamienia automatycznie broń na nóż, chyba że masz pakę to ją zostawia.

Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 T8kme

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 10.04.2011 09:26

ale jak usune to:
        else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.

#8 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 10.04.2011 14:09

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

i po probleme :D

Użytkownik Jagoda edytował ten post 10.04.2011 14:10


#9 T8kme

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 10.04.2011 15:14

:blink: działa
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/

switch (key) {
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
}
CurWeapon(id)
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
player_class[id] = Diablo
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
player_class[id] = Baal
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);

return PLUGIN_HANDLED
}


#10 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 22.04.2011 08:50

czyli gdzies masz blad to tak mryga raz bron raz noz tak ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych