Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TEAM_T lub TEAM_CT (dawanie broni dla calej druzy)Czy to tak zadziala ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.04.2011 18:07

No więc podaje kawałek kodu i chcę się dowiedzieć, czy takim sposobem gdy wygra losowanie dajmy na to drużyna CT to czy cała drużyna dostanie wylosowaną nagrodę ??


/*
* Changelog:
*
* 1.0 - Pierwsza wersja:
* - Losowanie po deaglu dla CT lub TT,
* - Losowanie granatów dla CT lub TT.
* - Wiadomosc HUD jaka druzyna wygrala losowanie.
* - Wiadomosc ColorChat co dostaje druzyna, ktora wygrala.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Losowanie na poczatku rundy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Move"

new druzyna;
new losowanie;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("loss", 2, "1=Round_Start")

druzyna = get_user_team(player)
losowanie = random_num(0,1)

register_clcmd("say /losuj", "loss", ADMIN_BAN)
register_clcmd("say_team /losuj", "loss", ADMIN_BAN)

register_cvar("amx_losowanie","1")
}

public loss(id)
{
if(get_cvar_num("amx_losowanie") == 1)
{
switch(druzyna)
{
case TEAM_CT:
{
set_hudmessage(127, 255, 42, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Losowanie wygrala druzyna CT !")
switch(losowanie)
{
case 0:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna CT wygrala granaty!")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 1:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna CT wygrala deagle!")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
}
}
}


Proszę o poprawki i napisanie mi co źle, co poprawione itp.. ogólnie: pomocy ;)
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2011 18:19




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <ColorChat>



#define PLUGIN "Losowanie na poczatku rundy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Move"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_logevent("loss", 2, "1=Round_Start")

	

	register_cvar("amx_losowanie","1")

}



public loss(id)

{

	if(get_cvar_num("amx_losowanie"))

	{

		switch(random_num(1,2))

		{

			case 1:

			{

				set_hudmessage(127, 255, 42, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 12.0)

				show_hudmessage(id, "Losowanie wygrala druzyna TT !")

				switch(random(2))

				{

					case 0:

					{

						ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala granaty!")

						give_item(id, "weapon_hegrenade")

						give_item(id, "weapon_smokegrenade")

						give_item(id, "weapon_flashbang")

					}

					case 1:

					{

						ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala deagle!")

						give_item(id, "weapon_deagle")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

					}

				}

			}

			case 2:

			{

				set_hudmessage(127, 255, 42, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 12.0)

				show_hudmessage(id, "Losowanie wygrala druzyna TT !")

				switch(random(2))

				{

					case 0:

					{

						ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala granaty!")

						give_item(id, "weapon_hegrenade")

						give_item(id, "weapon_smokegrenade")

						give_item(id, "weapon_flashbang")

					}

					case 1:

					{

						ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala deagle!")

						give_item(id, "weapon_deagle")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

						give_item(id,"ammo_50ae")

					}

				}

			}

		}

	}

}


  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.04.2011 18:19

zle, uzyj petli for
  • +
  • -
  • 0

#4 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.04.2011 18:29

To ja może dam cały plugin, żebym wiedział co przestawić :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Losowanie na poczatku rundy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Move"

new druzyna;
new losowanie;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("loss", 2, "1=Round_Start")

druzyna = get_user_team(player)
losowanie = random_num(0,1)

register_cvar("amx_losowanie","1")
}

public loss(id)
{
if(get_cvar_num("amx_losowanie") == 1)
{
switch(druzyna)
{
case TEAM_CT:
{
set_hudmessage(127, 255, 42, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Losowanie wygrala druzyna CT !")
switch(losowanie)
{
case 0:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna CT wygrala granaty!")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 1:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna CT wygrala deagle!")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
}
}
}
case TEAM_T:
{
set_hudmessage(127, 255, 42, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Losowanie wygrala druzyna TT !")
switch(losowanie)
{
case 0:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala granaty!")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
}
case 1:
{
ColorChat(0, GREEN, "Druzyna TT wygrala deagle!")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(get_cvar_num("amx_losowanie") == 0)
{
ColorChat(0, GREEN, "Losowanie zostalo wylaczone !")
}
else
{
client_cmd(0, "say [Losowanie] Bledna wartosc Cvar'a")
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


Ty mówisz pętli For a dark mi zmienia switchy tylko :<
Czemu switchy Dark nie mogą być tak jak były, przecież losuje teamy wtedy a tu losuje od 1 do 2. od 0 do 1 też chyba jest dobrze...
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych