Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nóż na start

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2011 06:44

Witam.

Mam COD Moda i mam klasy które powinny mieć tylko nóż, a także inne które nie powinny mieć gloka/usp.

Jak mam zrobić aby przy respie nie dostawało się gloka/usp tylko nóż ?
  • +
  • -
  • 0

#2 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 09.04.2011 09:44

case KLASA:
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
	}

strip_user_weapons(id);
zawsze dajesz na początku a potem ustalasz DOKŁADNIE jakie bronie chcesz mieć niezależnie do jakiego teamu dojdziesz
  • +
  • -
  • 1

#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.04.2011 09:49

Jeżeli chcesz mieć tylko nóż no to:
client_cmd("weapon_knife")
- chyba coś takie. Nie pamiętam dokładnie.
  • +
  • -
  • 0

#4 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 09.04.2011 11:59

Daj sma tych klas to ci to zrobie

#5 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2011 15:47

Już zrobiłem ;]

w QTM_Cod_mod.sma jest taka linijka.

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_USP, 1<<CSW_GLOCK18},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

Zmieniłem na:

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_KNIFE, 1<<CSW_KNIFE},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

I teraz przy starcie wywala USP/GLOCKA. A jak jest klasa z USP albo GLOCKIEM to normalnie sie go ma.

:D
  • +
  • -
  • 0

#6 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 09.04.2011 17:33

aajj bo to nowy CODMOD.. :]
ja dałem kod do starego..

:)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych