Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak dać 1.5x speeda na nożujak wyżej

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 08.04.2011 21:19

Jak zawsze - prosto z mostu:

Mam problem, gdyż mam klase która na nożu jest 1,5x szybsza niż normalnie
ale:
jeśli dam w public CmdStart
if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 0.5;
	}
	else
	{
		szybkosc_gracza[id] -= 0.5;
	}
to klasa się buguje, tzn "trzęsie się" - nie da się tego inaczej opisać - stoi w miejscu i jak się ruszasz to się obraz trzęsie

natomiast jeśli dam to samo ale w public CurWeapon
to klasa:
albo ma wszystko ciągle tak samo - ani nie biega szybciej ani wolniej
albo co zmianę broni przyspiesza?

a może to nie ta komenda? = szybkosc_gracza[id]
_______________________________________________________


Prosiłbym o zrobienie kodu który właśnie na nożu da 1.5x szybkości klasy podanej w new const Float:szybkosc_klasy[]
ale jeszcze zeby było to na zasadzie że nie pomija kondycji gracza, bo np jeśli owa klasa bd miala 100pkt w kondycje i jej wartość poruszania się to już 2.0 to zeby nie zmieniło na wolniejsze - 1.5

tempo poruszania się gdy mamy nóż 1.5 RAZA większe od obecnie posiadanej
a jeśli zmienimy na inną broń - wartość ta wraca do posiadanej przed zmianą


@@@EDIT

już sobie z tym poradziłem :
dorobiłem szybkość_gracza1[id] która wynosi tyle samo co szybkość_gracza zwykła = czyli szybkosc[250]*1.3*szybkosc_klasy*kondycja


czyli:

if(klasa_gracza[id] == KLASA && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		szybkosc_gracza[id] *= 1.5;
	}
	else
	{
		szybkosc_gracza[id] = szybkosc_gracza1[id];
	}

i działa :)

---
PS
nie wiem czy potrzebnie robiłem tą nową szybkość_gracza - ktoś ma jakiś pomysł żeby to jakoś zoptymalizować czy wystarczy to co naskrobałem.. ?

Użytkownik NieMaMnie edytował ten post 08.04.2011 21:49

  • +
  • -
  • 0

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.04.2011 07:04

Zamiast szybkosc_gracza1[id]; wpisz /1.5; Chyba bedzie dzialac.

Dodano 10 kwiecień 2011 - 07:05:
tzn. /=1.5;
  • +
  • -
  • 0

#3 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 10.04.2011 18:34

to także próbowałem - ale zauważyłem, że jak w kondycje masz liczbę, która NIE JEST wielokrotnością liczby 3 [czyli 1,2,4,5,7,8,10,11, itp..] to wtedy nic się nie działo - jakiś błąd był w obliczeniach bodajże?

więc niech zostanie tak jak jest :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.04.2011 18:57

No wlaśnie. Działa lepiej nie ruszać
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych