Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosty plugin stawia opór


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 08.04.2011 14:16

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("GangstaNet[FFA]/Bomba1")
#define muzyczka ("GangstaNet[FFA]/Bomba2")
#define muzyczka ("GangstaNet[FFA]/Bomba3")
#define czas 15


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
   
new rand = random_num(0,3)
   
    client_cmd(0,"stopsound")
   
    switch(rand)
  {
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play %s","GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play %s","GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play %s","GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3")
  }
   
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
precache_sound("GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3")
precache_sound("GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}
Witam
jest to plugin który odgrywa losową muzyke na koniec rundy
muzyka sie pobiera , dziala w cs po wpisaniu mp3 play ale tu nie chce
zmieniłem również czas że jest 15 sekund przed wybuchem
poprawi ktoś? :)
pozdro
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2011 14:55

client_cmd(0,"mp3 play %s","GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
na
client_cmd(0,"mp3 play %s","sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
w sciezce musi byc sound/
  • +
  • -
  • 1

#3 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 08.04.2011 18:14

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1")
#define muzyczka ("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba2")
#define muzyczka ("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba3")
#define czas 15


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
   
new rand = random_num(0,3)
   
    client_cmd(0,"stopsound")
   
    switch(rand)
  {
    case 1: client_cmd(0,"mp3 play %s","sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 play %s","sound/GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 play %s","sound/GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3")
  }
   
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3")
precache_sound("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3")
precache_sound("sound/GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}
do tego juz doszedlem i nadal nie gra -.-
z kompilatora zawsze jest:
muza.sma(10) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "muzyczka")
muza.sma(11) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "muzyczka")
muza.sma(94) : warning 217: loose indentation

w ogóle nic nie wykonuje w konsoli gracza to - dalsze pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 08.04.2011 18:34

have fun:

piosenki zmieniasz sobie w:
new muzyczki[][] = 
{
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3",
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3",
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3"
}



#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"

#define czas 15

new muzyczki[][] =
{
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba1.mp3",
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba2.mp3",
"sound/GangstaNet[FFA]/Bomba3.mp3"
}

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0, charsmax(muzyczki))

client_cmd(0,"stopsound; wait; mp3 stop")

client_cmd(0,"mp3 play %s", muzyczki[rand])


}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(muzyczki);i++)
precache_generic(muzyczki[i]);
}

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#5 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 08.04.2011 18:44

nadal nie puszcza :P
to są mp3 przypominam :P


ja testuje to na didacted server jak coś

Użytkownik Rafal_94 edytował ten post 08.04.2011 18:44

  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.04.2011 18:55

Może zacznij od lepszego nazwania katalogów...
[FFA] raczej nie jest odpowiednie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 08.04.2011 18:56

dobra mniejsza o to :P ścieżki dobre są? są
a na razie co kombinuje to paczka amx sama ale musi działać wszystko i tak :P

wiem że ten plugin bardziej na 4funa ale jakoś do reszty to nie pasuje a ten plugin fajny :P

Użytkownik Rafal_94 edytował ten post 08.04.2011 18:57

  • +
  • -
  • 0

#8 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.04.2011 11:58

Pavulonowi bardziej chodziło że w nazwie folderu nie może być [ ]
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#9 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 10.04.2011 18:54

nadal nie działa
mój aktualny sma:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"

#define czas 15

new muzyczki[][] = 
{
        "sound/misc/GangstaNet/Bomba1.mp3",
        "sound/misc/GangstaNet/Bomba2.mp3",
        "sound/misc/GangstaNet/Bomba3.mp3"
}

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
        
        pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
        
        register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
        register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
        
        g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
}

public endRound()
{
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
        b_planted = true;
        g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
        dispTime()
        set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
        if(b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                b_planted = false;
        }
        
}

public bomb_explode()
{
        if(b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                b_planted = false;
        }
        
}

public dispTime()
{
        if(!b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                return;
        }
        
        
        if(g_c4timer >= 0)
        {
                if(g_c4timer > 13) {
                        set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                }
                else if(g_c4timer > 7) {
                        set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                        if(g_c4timer == czas) {
                                
                                new rand = random_num(0, charsmax(muzyczki))
                                
                                client_cmd(0,"mp3 stop")
                                
                                client_cmd(0,"mp3 play %s", muzyczki[rand])
                                
                                
                        }
                }
                else {
                        set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                }
                
                ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
                
                --g_c4timer;
        }
        
}

public plugin_precache()
{
        for(new i = 0; i < sizeof(muzyczki);i++)
                precache_generic(muzyczki[i]);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Dodano 14 kwiecień 2011 - 21:13:
close :P
i tak nie umiecie :D:D
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.04.2011 21:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: close

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych