Witam,
Plugin mialby na celu:
- zablokowac tzw "spychanie" z respa na mapkach deathrun (dzięki temu, mozna uzyc autoduck i rozpedzic sie w ciagu 2s do 2000velocity) - chodzi mi o eliminacje tego zjawiska
- Wykryc i uniemozliwic gre osobom uzywajacym takich wspomagaczy jak: kzhack, kyk_hack
- W nagrode za pierwszym uzyciem jakiegokolwiek z w/w gowien sprawca dostanie kick, jesli wejdzie ponownie i uzyje wywola to u niego komende quit.
Rzecz bardzo przydatna na serwery Deathrun, szczegolnie jesli chodzi o pierwszy punkt. To pozwoli grac uczciwie - a o to w tej grze chodzi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Anty Cheatanty kz, anty kyk_hack, anty autoduck
Temat rozp. Hiroshima, 06.04.2011 14:46
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2011 14:46
#2
Napisano 06.04.2011 15:07
Podpinam się pod wypowiedż kolegi przyda się to a ostatnio neo kidy grają na tym auto ducku. A jężeli zostanie zablokowane spychanie z respa to będzie wybija wyrzutnia na pro2?
#3
Napisano 07.04.2011 09:08
właśnie się zastanawiam, czy coś takiego jest w ogóle możliwe do napisania...
#4
Napisano 07.04.2011 09:20
Niewiem czy da sie to zablokowac.
Spychanie jest zastosowane w mapie a plugin nie da rady tego zmienic. Moze plugin do stawiania obszarowego "czegos" na respie ktore w ogóle nie moze Cie roszyc oprocz Ciebie :
Spychanie jest zastosowane w mapie a plugin nie da rady tego zmienic. Moze plugin do stawiania obszarowego "czegos" na respie ktore w ogóle nie moze Cie roszyc oprocz Ciebie :
#5
Napisano 07.04.2011 11:36
wiem jedno: poprzez plugin mozna edytowac byty mapy (np usuwac je tak jak na surf_ski_2 jailremover) tylko zastanawia mnie, czy po usunieciu efektu spychania inne wyrzutnie na mapie beda spelnialy swoja role... nie wiem po prostu czy to ten sam event.
Dla przykladu zalaczam mape na ktorej mozna sprawdzic czy udalo sie zablokowac spychanie z respa i czy wyrzutnia w dalszej czesci mapy dziala poprawnie
Dla przykladu zalaczam mape na ktorej mozna sprawdzic czy udalo sie zablokowac spychanie z respa i czy wyrzutnia w dalszej czesci mapy dziala poprawnie
Załączone pliki
Użytkownik hiroshima edytował ten post 07.04.2011 11:42
#6
Napisano 07.04.2011 14:22
Popularny
do edycji mapy jest moduł engine i fakemeta wystarczy sprawdzić czy usuwany byt typu trigger_push jest blisko respa CT
Załączone pliki
#7
Napisano 07.04.2011 14:41
Wielkie dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych