Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty Cheatanty kz, anty kyk_hack, anty autoduck


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 06.04.2011 14:46

Witam,
Plugin mialby na celu:
- zablokowac tzw "spychanie" z respa na mapkach deathrun (dzieki temu, mozna uzyc autoduck i rozpedzic sie w ciagu 2s do 2000velocity) - chodzi mi o eliminacje tego zjawiska
- Wykryc i uniemozliwic gre osobom uzywajacym takich wspomagaczy jak: kzhack, kyk_hack
- W nagrode za pierwszym uzyciem jakiegokolwiek z w/w gowien sprawca dostanie kick, jesli wejdzie ponownie i uzyje wywola to u niego komende quit.

Rzecz bardzo przydatna na serwery Deathrun, szczegolnie jesli chodzi o pierwszy punkt. To pozwoli grac uczciwie - a o to w tej grze chodzi.
  • +
  • -
  • 1

#2 ErroR'S

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 06.04.2011 15:07

Podpinam się pod wypowiedż kolegi przyda się to a ostatnio neo kidy grają na tym auto ducku. A jężeli zostanie zablokowane spychanie z respa to będzie wybija wyrzutnia na pro2?
  • +
  • -
  • 1

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.04.2011 09:08

właśnie się zastanawiam, czy coś takiego jest w ogóle możliwe do napisania...
  • +
  • -
  • 0

#4 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 07.04.2011 09:20

Niewiem czy da sie to zablokowac.

Spychanie jest zastosowane w mapie a plugin nie da rady tego zmienic. Moze plugin do stawiania obszarowego "czegos" na respie ktore w ogóle nie moze Cie roszyc oprocz Ciebie ::)
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.04.2011 11:36

wiem jedno: poprzez plugin mozna edytowac byty mapy (np usuwac je tak jak na surf_ski_2 jailremover) tylko zastanawia mnie, czy po usunieciu efektu spychania inne wyrzutnie na mapie beda spelnialy swoja role... nie wiem po prostu czy to ten sam event.

Dla przykladu zalaczam mape na ktorej mozna sprawdzic czy udalo sie zablokowac spychanie z respa i czy wyrzutnia w dalszej czesci mapy dziala poprawnie

Załączone pliki


Użytkownik hiroshima edytował ten post 07.04.2011 11:42

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.04.2011 14:22

*
Popularny

do edycji mapy jest moduł engine i fakemeta :) wystarczy sprawdzić czy usuwany byt typu trigger_push jest blisko respa CT

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.04.2011 14:41

Wielkie dzieki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych