Anty Cheat
Hiroshima
06.04.2011
Witam,
Plugin mialby na celu:
- zablokowac tzw "spychanie" z respa na mapkach deathrun (dzięki temu, mozna uzyc autoduck i rozpedzic sie w ciagu 2s do 2000velocity) - chodzi mi o eliminacje tego zjawiska
- Wykryc i uniemozliwic gre osobom uzywajacym takich wspomagaczy jak: kzhack, kyk_hack
- W nagrode za pierwszym uzyciem jakiegokolwiek z w/w gowien sprawca dostanie kick, jesli wejdzie ponownie i uzyje wywola to u niego komende quit.
Rzecz bardzo przydatna na serwery Deathrun, szczegolnie jesli chodzi o pierwszy punkt. To pozwoli grac uczciwie - a o to w tej grze chodzi.
Plugin mialby na celu:
- zablokowac tzw "spychanie" z respa na mapkach deathrun (dzięki temu, mozna uzyc autoduck i rozpedzic sie w ciagu 2s do 2000velocity) - chodzi mi o eliminacje tego zjawiska
- Wykryc i uniemozliwic gre osobom uzywajacym takich wspomagaczy jak: kzhack, kyk_hack
- W nagrode za pierwszym uzyciem jakiegokolwiek z w/w gowien sprawca dostanie kick, jesli wejdzie ponownie i uzyje wywola to u niego komende quit.
Rzecz bardzo przydatna na serwery Deathrun, szczegolnie jesli chodzi o pierwszy punkt. To pozwoli grac uczciwie - a o to w tej grze chodzi.
ErroR'S
06.04.2011
Podpinam się pod wypowiedż kolegi przyda się to a ostatnio neo kidy grają na tym auto ducku. A jężeli zostanie zablokowane spychanie z respa to będzie wybija wyrzutnia na pro2?
Hiroshima
07.04.2011
właśnie się zastanawiam, czy coś takiego jest w ogóle możliwe do napisania...
Milek
07.04.2011
Niewiem czy da sie to zablokowac.
Spychanie jest zastosowane w mapie a plugin nie da rady tego zmienic. Moze plugin do stawiania obszarowego "czegos" na respie ktore w ogóle nie moze Cie roszyc oprocz Ciebie :
Spychanie jest zastosowane w mapie a plugin nie da rady tego zmienic. Moze plugin do stawiania obszarowego "czegos" na respie ktore w ogóle nie moze Cie roszyc oprocz Ciebie :

Hiroshima
07.04.2011
wiem jedno: poprzez plugin mozna edytowac byty mapy (np usuwac je tak jak na surf_ski_2 jailremover) tylko zastanawia mnie, czy po usunieciu efektu spychania inne wyrzutnie na mapie beda spelnialy swoja role... nie wiem po prostu czy to ten sam event.
Dla przykladu zalaczam mape na ktorej mozna sprawdzic czy udalo sie zablokowac spychanie z respa i czy wyrzutnia w dalszej czesci mapy dziala poprawnie
Użytkownik hiroshima edytował ten post 07.04.2011 11:42
Dla przykladu zalaczam mape na ktorej mozna sprawdzic czy udalo sie zablokowac spychanie z respa i czy wyrzutnia w dalszej czesci mapy dziala poprawnie
Załączone pliki
Użytkownik hiroshima edytował ten post 07.04.2011 11:42
R3X
07.04.2011
do edycji mapy jest moduł engine i fakemeta
wystarczy sprawdzić czy usuwany byt typu trigger_push jest blisko respa CT
