Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka VIP

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 fotjus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Frajerowo
Offline

Napisano 06.04.2011 09:50

Witam, czy mógłby ktoś mi pomóc i przerobić poniższy plugin, tak aby prędkość VIP'a wynosiła 120% wartości podstawowej, żeby jego hp odnawiało się po 5, co 5 sekund (maksymalna wartość 210) i zamiast dostawać he na respie, dostawał po zabiciu przeciwnika. Wklejam mój kod sma. Proszę o pomoc : )


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Vip PB"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "event_spawn", true);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "event_dmg");

}
public event_spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
set_user_health(id,150);
set_user_maxspeed(id, 4.5);
give_item(id, "weapon_hegrenade");

}
}

public event_dmg(this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], traceresult, damagebits)
{
if(is_user_alive(idattacker) && get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
SetHamParamFloat(3, damage*1.5);
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych