kod :
new lustrzany_pocisk[33] = 1
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "lustrzanypocisk")
lustrzany_pocisk[i]=0
lustrzany_pocisk[id] = 0
if (player_ultra_armor[id]>0) { add(itemEffect,199,"Masz szanse, ze pocisk odbije sie od twojego pancerza") }
case Izual: { lustrzany_pocisk[id]++ if(lustrzany_pocisk[id]>2) { lustrzany_pocisk[id]=2 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id]) } else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id]) }
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0) { SetHamParamEntity(1, idattacker); SetHamParamEntity(2,this ); SetHamParamEntity(3,this ); lustrzany_pocisk[this]--; return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Dałem wszystkie kody jak by ktoś chciał sobie zrobić
I nie wiem oco w tym chodzi.