Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Podwójne DMG dla klasyKlasa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bodziak

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Kondzio
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 05.04.2011 14:08

Siemka

Chciałem poprosić o komendy do nadania postaci podwójnych obrażeń przykładowo z deagla a jeśli był już taki temat to o linka

Dziękuje z góry
  • +
  • -
  • 0

#2 avalon

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:dsfeswfesw
  • Lokalizacja:asfasfasf
Offline

Napisano 05.04.2011 18:38

Więc tak. Ja bym to zrobił w ten sposób:

To na górze klasy:
#include <amxmodx> 
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)



To pod tym:
new bool:ma_klase[33];



Do plugin_init dopisujesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



Na sam koniec wkcejasz to:

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}




Gdzie if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
za miejsce CSW_G3SG1 wpisujesz sobie broń jaką chcesz aby zwiekszyć jej dmg.


a w cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
zmienisz to "damage-=30" na tyle ile chcesz aby broń więcej zadawała obrażeń.

Użytkownik avalon edytował ten post 05.04.2011 18:40

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych