Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ZONK item
#1
Napisano 05.04.2011 13:00
#2
Napisano 05.04.2011 15:06
pech[33]
reset items skills:
pech[id]=0
W przedmiocie:
pech[id]=ILE_ODEJMOWAĆ_KASY? new ilosckasy = cs_set_user_money(id) if(ilosckasy > pech[id]) (cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-pech[id])
W roundstart jeżeli chcesz żeby odejmowało co rundę to:
if(pech[i]>0) { new ilosckasy = cs_set_user_money(i) if(ilosckasy > pech[i]) (cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i)-pech[i]) }
#3
Napisano 05.04.2011 17:59
i jak bys mi jeszcze mógł napisać żebyśmy tracili 50% posiadanej kasy to dodam oba
#4
Napisano 05.04.2011 18:16
2. Zabiera 50% kasy jakiej się ma:
Wydaje mi się, że powinno działać.
Pozdrawiam
~ ogieR-
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 05.04.2011 19:37
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id))
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id)/2)
#6
Napisano 05.04.2011 19:47
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 05.04.2011 21:13
roundstart:
id-id gracza
i-index
#8
Napisano 06.04.2011 06:36
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 08.04.2011 19:36
new g_item[33];
Roundstart():
if(g_item[i] > 0)
{
if(g_item[i] == 1) cs_set_user_money(i, 0);
else
{
cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i) - g_item[i])
if(cs_get_user_money(i) < 0) cs_set_user_money(i, 0);
}
}
reset_item_skills:
g_item[id] = 0;
Zmienna g_item[index] przechowuje ilość pieniędzy do zabrania. Jeżeli ustawisz na 1, to zabierze całą kasę, jeżeli ustawisz 2, to zabierze 2 złota, jeżeli 10000, to zabierze 10000 złota.
roundstart:
id-id gracza
i-index
id a i to przecież to samo (chyba). Po prostu RoundStart to event wywołany: register_logevent i przybiera on zawsze ID = 0. Dlatego trzeba robić pętlę po wszystkich graczach.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 08.04.2011 19:40
#10
Napisano 12.04.2011 10:47
bo jak item dodaje kase ma cos takiego
public add_money(id) { if (player_b_add_money[id] > 0) { if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_add_money[id]+player_intelligence[id]*50) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_add_money[id]+player_intelligence[id]*50) } else { cs_set_user_money(id,16000) } } }a tu tego nie widzę będzie to chulalo?
Użytkownik Divic edytował ten post 12.04.2011 10:47
#11
Napisano 12.04.2011 11:05
Zastanów się co piszesz i co chcesz i czy na pewno nasze "specyfiki" mają opis...
#12
Napisano 15.04.2011 09:14
#13
Napisano 15.04.2011 18:20
new g_item[33];
To do RoundStart za pętlą:
if(g_item[i] > 0)
{
if(g_item[i] == -1) cs_set_user_money(i, 0);
else
{
cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i) - g_item[i])
if(cs_get_user_money(i) < 0) cs_set_user_money(i, 0);
}
}
iteminfo(id)
if (g_item[id] > 0)
{
num_to_str(g_item[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Tracisz" )
if(g_item[id] == -1) add(itemEffect,199,"max")
else add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," kasy co runde<br>")
}
reset_item_skills(id)
g_item[id] = 0;
Robić itemu nie tłumaczę, bo to podstawy. Gdy zmienną g_item ustawisz na -1 to zabierze całą kasę, jeżeli ustawisz np g_item = 100 to zabierze 100 kasy.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 15.04.2011 23:40
#14
Napisano 15.04.2011 23:23
#15
Napisano 17.04.2011 12:37
róznica kiedy jest np. (id) a [id] to różnica pomiędzy wywołaniem funkcji a zmienną
somefunction(id) //wywołuję funkcję o nazwie somefunction z argumentem "id" gracza
new somearray[5] // tworzona zostaje tablica zawierająca liczby całkowite
new somevariable // tworzona zostaje zmienna przechowująca liczbę całkowitą
Użytkownik FreZZy edytował ten post 17.04.2011 12:40
#16
Napisano 17.04.2011 23:33
//Item attributestutaj mam dodac new g_item[33] ?? bo nie wiem nierozrozniam tych 2funkcji co sa ...
do tego mam dodac tylko to ? tak
{ player_item_name[id] = "Pierscien chytrego zoombi" player_item_id[id] = rannum g_item[id] = -1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Cale twoje zloto przepada",player_item_name[id]) }
jesli tylko to mam zrobic to neidizala nieodbiera pieniedzy..
wezcie mi to napiszcie krok po kroku (proszę)
I wytlumaczcie czemu raz sie dopisuje w funkcji
gdzies pod
new player_dmg[33]
a raz gdzies pod
new player_b_illusionist[33] = 1
Użytkownik Divic edytował ten post 17.04.2011 23:41
#17
Napisano 18.04.2011 14:24
nową zmienną najlepiej zarejestrować na górze
#18
Napisano 18.04.2011 18:42
Kario możesz mi twój patent dokładniej rozpisać co i gidze?
A pomysłu OgieR- -w ogóle nie rozkminiam
#19
Napisano 18.04.2011 20:27
w takim razie item mi nie działa przynajmniej sposobem GoldeN -a
Kario możesz mi twój patent dokładniej rozpisać co i gidze?
A pomysłu OgieR- -w ogóle nie rozkminiam
Ja podałem dobry sposób, to Ty nie umiesz go napisać i szukasz gotowca a praktycznie go dostałeś. Żegnam.
#20
Napisano 21.04.2011 18:51
Albo jak moozesz powiedz mi konkretnie gdzie amm to wkleic tobie jest to 2 min roboty a mi 20h ;] tym bardziej ze nadal nieweim wiele o funkcjach ktora jest do czego ...;]
Użytkownik Divic edytował ten post 21.04.2011 22:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych