Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZONK item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2011 13:00

Witam jak zrobić item który będzie zabierał cala posiadana kasę i będzie wyświetlało się info coś w stylu : Masz pecha twoja kasa przepada
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.04.2011 15:06

pech[33]

reset items skills:
pech[id]=0

W przedmiocie:
pech[id]=ILE_ODEJMOWAĆ_KASY?
new ilosckasy = cs_set_user_money(id)
if(ilosckasy > pech[id]) (cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-pech[id])

W roundstart jeżeli chcesz żeby odejmowało co rundę to:
if(pech[i]>0)
{
new ilosckasy = cs_set_user_money(i)
if(ilosckasy > pech[i]) (cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i)-pech[i])
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2011 17:59

chybabym żeby odbierał tyle ile byśmy w danej chwili posiadali

i jak bys mi jeszcze mógł napisać żebyśmy tracili 50% posiadanej kasy to dodam oba :D
  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 05.04.2011 18:16

1. Zabiera tyle kasy ile się ma:
Spoiler


2. Zabiera 50% kasy jakiej się ma:
Spoiler



Wydaje mi się, że powinno działać.

Pozdrawiam
~ ogieR-

  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.04.2011 19:37

OMG jak już JA mu pomagam to widocznie TY nie musisz a co najmniej podbierać to co JA napisałem...
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id))
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-cs_get_user_money(id)/2)

  • +
  • -
  • 1

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 05.04.2011 19:47

KariiO, masz chyba problemy z samouwielbieniem, nieprawdaż ?. Jestem na razie amatorem, staram się pomagać innym, bazując na innych 'poradach' - kształcę się. Nigdzie nie widziałem przypisanych praw do Twojej zmiennej 'pech'. A tak poza wątkiem tematu.. Czemu czasami się daje [id], czasami [i], czasami (id), a jeszcze indziej (i) ?. Od czego to zależy ?. Bo już się zgubiłem :/.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.04.2011 21:13

Kopiować,podbierać ew. kraść MOJEJ zmiennej nie powiedziałem tak...

roundstart:
id-id gracza
i-index
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.04.2011 06:36

"id" a "i" to może być jedno i to samo, to zależy co wpiszemy na początku. W roundstart zastosowana jest pętla w której index to "i", czyli i - id gracza, ale równie dobrze można by tam wpisać "w", wtedy w - id gracza.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 08.04.2011 19:36

Ale kombinujecie. ; /

new g_item[33];


Roundstart():

if(g_item[i] > 0)
{
if(g_item[i] == 1) cs_set_user_money(i, 0);
else
{
cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i) - g_item[i])
if(cs_get_user_money(i) < 0) cs_set_user_money(i, 0);
}
}


reset_item_skills:

g_item[id] = 0;


Zmienna g_item[index] przechowuje ilość pieniędzy do zabrania. Jeżeli ustawisz na 1, to zabierze całą kasę, jeżeli ustawisz 2, to zabierze 2 złota, jeżeli 10000, to zabierze 10000 złota.



roundstart:
id-id gracza
i-index


id a i to przecież to samo (chyba). Po prostu RoundStart to event wywołany: register_logevent i przybiera on zawsze ID = 0. Dlatego trzeba robić pętlę po wszystkich graczach.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 08.04.2011 19:40


#10 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2011 10:47

ale tymi waszymi patentami będzie opis itemu i nie będzie się bugowal bo nie widzę publica

bo jak item dodaje kase ma cos takiego
public add_money(id)
{
        if (player_b_add_money[id] > 0)
        {
                if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_add_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
                {
                        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_add_money[id]+player_intelligence[id]*50) 
                } 
                else 
                {
                        cs_set_user_money(id,16000)
                }
        }
}
a tu tego nie widzę będzie to chulalo?

Użytkownik Divic edytował ten post 12.04.2011 10:47

  • +
  • -
  • 0

#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.04.2011 11:05

Jak chcesz użyć publica to możesz ale i tak bd. go musiał umieścić w RS ^^
Zastanów się co piszesz i co chcesz i czy na pewno nasze "specyfiki" mają opis...
  • +
  • -
  • 0

#12 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2011 09:14

niekumam tego możecie napisać krok po kroku ?
  • +
  • -
  • 0

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.04.2011 18:20

To do zmiennych na samą górę:
new g_item[33];


To do RoundStart za pętlą:
if(g_item[i] > 0)
{
if(g_item[i] == -1) cs_set_user_money(i, 0);
else
{
cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i) - g_item[i])
if(cs_get_user_money(i) < 0) cs_set_user_money(i, 0);
}
}


iteminfo(id)
	if (g_item[id] > 0) 
{
num_to_str(g_item[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Tracisz" )
if(g_item[id] == -1) add(itemEffect,199,"max")
else add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," kasy co runde<br>")
}


reset_item_skills(id)
g_item[id] = 0;


Robić itemu nie tłumaczę, bo to podstawy. Gdy zmienną g_item ustawisz na -1 to zabierze całą kasę, jeżeli ustawisz np g_item = 100 to zabierze 100 kasy.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 15.04.2011 23:40


#14 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2011 23:23

dzięki
  • +
  • -
  • 0

#15 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.04.2011 12:37

@ogier

róznica kiedy jest np. (id) a [id] to różnica pomiędzy wywołaniem funkcji a zmienną

somefunction(id) //wywołuję funkcję o nazwie somefunction z argumentem "id" gracza 

new somearray[5] // tworzona zostaje tablica zawierająca liczby całkowite

new somevariable // tworzona zostaje zmienna przechowująca liczbę całkowitą

Użytkownik FreZZy edytował ten post 17.04.2011 12:40


#16 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.04.2011 23:33

//Item attributes
tutaj mam dodac new g_item[33] ?? bo nie wiem :] nierozrozniam tych 2funkcji co sa ...

do tego mam dodac tylko to ? tak
{
			player_item_name[id] = "Pierscien chytrego zoombi"
			player_item_id[id] = rannum
			g_item[id] = -1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Cale twoje zloto przepada",player_item_name[id])
		}

jesli tylko to mam zrobic to neidizala nieodbiera pieniedzy..:(


wezcie mi to napiszcie krok po kroku (proszę)
I wytlumaczcie czemu raz sie dopisuje w funkcji

gdzies pod
new player_dmg[33]


a raz gdzies pod
new player_b_illusionist[33] = 1

Użytkownik Divic edytował ten post 17.04.2011 23:41

  • +
  • -
  • 0

#17 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.04.2011 14:24

Bo to nie ma znaczenia ?
nową zmienną najlepiej zarejestrować na górze :)
  • +
  • -
  • 0

#18 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2011 18:42

w takim razie item mi nie działa przynajmniej sposobem GoldeN -a

Kario możesz mi twój patent dokładniej rozpisać co i gidze?

A pomysłu OgieR- -w ogóle nie rozkminiam
  • +
  • -
  • 0

#19 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.04.2011 20:27

w takim razie item mi nie działa przynajmniej sposobem GoldeN -a

Kario możesz mi twój patent dokładniej rozpisać co i gidze?

A pomysłu OgieR- -w ogóle nie rozkminiam



Ja podałem dobry sposób, to Ty nie umiesz go napisać i szukasz gotowca a praktycznie go dostałeś. Żegnam.

#20 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2011 18:51

No jak dodalem wszysto w dobre miejsca i mi siedziala to razczej niebardzo
Albo jak moozesz powiedz mi konkretnie gdzie amm to wkleic tobie jest to 2 min roboty a mi 20h ;] tym bardziej ze nadal nieweim wiele o funkcjach ktora jest do czego ...;]

Użytkownik Divic edytował ten post 21.04.2011 22:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych