Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokemod kolor skilla


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Puciaty

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Stad
Offline

Napisano 01.04.2011 17:36

Witam chcialbym zmienic kolor skilla w PokeModzie.


Np. embera


public Ember(id, skill, prop)
{
if( !PassTest(id, 1) )
return SKILL_READY;

new Float:f_aimvec[3];
get_user_origin(id, origin[id]);
get_user_origin(id, aim[id], 3);
if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50) //only change it if they are at least that far away
aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50) //only change it if they are at least that far away
aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50) //only change it if they are at least that far away
aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
else
aim[id][2] += 40;
IVecFVec(aim[id], f_aimvec);

new ent = fm_create_entity("info_target");
set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent");
fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]);
fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec);
set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
set_pev( ent, pev_renderamt, 255.0);
set_pev( ent, pev_owner, id);
fm_set_rendering( ent, kRenderFxGlowShell, 255, 130, 5, kRenderNormal, 20);
set_pev( ent, pev_mins, Float:{-50.0, -50.0, -50.0});
set_pev( ent, pev_maxs, Float:{50.0, 50.0, 50.0});
set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY);

new parm[3]
parm[0] = ent;
parm[1] = skill;
parm[2] = EMBER_TIME * 10;
AddLvl(id, parm[2]);

check_ember(parm)

return SKILL_USED;
}
public check_ember(parm[])
{
new ent = parm[0];
new skill = parm[1];
parm[2]--;

if( !parm[2] && pev_valid(ent) )
fm_remove_entity(ent);
if( !pev_valid(ent) )
return;

new id = pev(ent, pev_owner);

new range = EMBER_RANGE;
AddLvl(id, range);

new aid, players[MAX_PLAYERS], pnum
poke_get_players(players,pnum,PLAYER_ALIVE|PLAYER_MORTAL|PLAYER_NOTEAM,Pokemod_Team(id))

for(new i = 0; i<pnum; i++)
{
aid = players[i]

if( !g_Status[aid][STATUS_BURN] ){
if( fm_entity_range(ent,aid) < range ) {
ApplyStatus( id, aid, STATUS_BURN, 0.0 )
poke_print(aid,print_center,"You have walked into %s", SkillToName(skill));
}
}
}

new Float:ember_origfl[3], ember_orig[3];
pev( ent, pev_origin, ember_origfl );
FVecIVec(ember_origfl, ember_orig);

new parmlol[7];
parmlol[0] = ember_orig[0];
parmlol[1] = ember_orig[1];
parmlol[2] = ember_orig[2];
parmlol[3] = 0;
parmlol[4] = 0;
parmlol[5] = 10;
parmlol[6] = SPRITE_INDEX[SPR_XFIRE];
create_sprite_spray( parmlol );

if( (parm[2] % 10) == 0 ){
poke_sound(ent, CHAN_VOICE, SND_FLAME)

message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, ember_orig )
write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
write_coord( ember_orig[0])
write_coord( ember_orig[1])
write_coord( ember_orig[2] - 16)
write_coord( ember_orig[0])
write_coord( ember_orig[1])
write_coord( ember_orig[2] - 16 + range)
write_short( SPRITE_INDEX[SPR_FIRE] )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 10 ) // life
write_byte( 16 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 0 ) // speed
message_end()
}





Chodzi mi w ktorym miejscu sie zmienia kolor. Chcialbym tez kody na kolory.

Użytkownik Puciaty edytował ten post 01.04.2011 17:37

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 01.04.2011 17:51

write_byte( 188 ) //red
write_byte( 220 ) //green
write_byte( 255 ) //blue


(7,6 i 5 linika od końca)

"kody" masz tu:

Let Me Google That For You

Użytkownik FreZZy edytował ten post 01.04.2011 17:55


#3 Puciaty

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Stad
Offline

Napisano 01.04.2011 18:42

dziekuje bardzo

Dodano 01 kwiecień 2011 - 18:44:
to czyli jak chce kolor zrobic np niebieski to musze usunac te 2 inne tak ??

Dodano 01 kwiecień 2011 - 18:58:
dobra juz wiem :D a jeszcze jedno np w tym skillu jak zmienic kolor

public Psywave(id, skill, prop)
{
new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);
if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && SkillChance(id,skill) ){
new percent_damage = SkillPercent(id, skill, damage);
skilldamage(victim, id, percent_damage, skill);

MakeLine_Ent(0,id,victim,SPRITE_INDEX[SPR_ARBOK],1,1,5,40,99,150,0,150,100,0);
return SKILL_USED;
}
return SKILL_READY;
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 01.04.2011 19:13

pokaż tą funkcję:

MakeLine_Ent




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych