Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja menu /rune - nie działające przyciskiMógłby ktoś doradzić ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spartanin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.03.2011 16:32

Witam.
Mam problem, otóż zrobiłem u siebie na DiabloMOD coś takiego (jest to edycja menu /rune z standardowego Diablo):
Dołączona grafika

Wiem w czym jest problem - przyciski, tylko, że nie umiem ich ustawić prawidłowo tak aby zgrywały się z tymi na obrazku.
Jedyne co działa to Zamknij i Upgrade z tym że Upgrade nie ulepsza tylko zamyka Konsole sklepu.

Fragment kodu /rune:

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z Runami - ^n\w1. Upgrade \y[Ulepsza Przedmiot] - \r$5000^n\w2. Mal \y[Losowy Przedmiot] \r$5000^n\w3. Yah \y[Doswiadczenie] \r$15000^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,15000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}



Mógłby ktoś mi ustawić te przyciski:

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)


Nie moge sobie z tym dać rady ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.03.2011 16:46

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z Runami - ^n\w1. Upgrade \y[Ulepsza Przedmiot] - \r$5000^n\w2. Mal \y[Losowy Przedmiot] \r$5000^n\w3. Yah \y[Doswiadczenie] \r$15000^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,15000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}


(1<<0)| = 1 | case 0
(1<<1)| = 2 | case 1
(1<<2)| = 3 | case 2
(1<<3)| = 4 | case 3
  • +
  • -
  • 0

#3 Spartanin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.03.2011 16:55

W dalszym ciągu nie działa :(
Tzn. Działają klawisze tylko, że zamyka Menu każdy klawisz
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.03.2011 17:10

Jeżeli nacisniesz 1 i bd. miał 5000 to się menu nie zamknie jeżeli nie bd. miał 5000 to się zamknie , z pozostałymy podobnie tylko jeżeli bd. miał wyznaczoną ilość pieniędzy i kupisz to się i tak zamknie.

return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.03.2011 17:11

public select_rune_menu(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,15000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}

Ale wtedy chyba będą błędy w logach, bo zawsze menu powinno się zamykać.

Użytkownik sebul edytował ten post 30.03.2011 17:14

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Spartanin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.03.2011 17:18

Mi chodzi o to że teraz jak nacisne byle co (z tych 3 przyciskow) to nie ma reakcji skryptu (np. daj expa/item) i menu się zamyka :/

Użytkownik Spartanin edytował ten post 30.03.2011 17:19

  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.03.2011 17:42

To było tak od razu... dodawałeś/edytowałeś inne menu oprócz tego?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Spartanin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.03.2011 17:44

Nic nie edytowałem , tylko to menu.
Wywaliłem tamten opis że się niszczą unikatowe przedmioty, zmieniłem kolejność od 1 do 3 i tyle.

Dodano 30 marzec 2011 - 17:57:
odświeżam

Dodano 30 marzec 2011 - 18:34:
Odświeżam.

Dodano 30 marzec 2011 - 19:41:
ODŚwieżam

Dodano 30 marzec 2011 - 20:38:
Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#9 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.03.2011 21:07

Mam identyczny problem..

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)


Mi nie działa, w sensie funkcję jak award_item, give_xp itd. nie są wywoływane (nie działają przy tym menu), a robię coś podobnego do autora tematu..

Jak ktoś już odpowie z sensem (czyt. pomoże) mi/nam, to z chęcią poproszę kod na:

a).

Sklep z /rune-ami:
1. UpGrade
2. SOL
3. ŻAL
4. VipMenu

0. Anuluj

B).

Sklep z /rune-ami:
1. UpGrade
2. SOL
3. ŻAL
4. VipMenu

6. BuyItem

0. Anuluj

Same menu umiem zrobić, ale codzi o wywołanie na poszczególne klawisze, czyli to..

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)


.. które mi nie działa.

Z góry wielkie dzięki i pozdrawiam
~ ogieR-

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.03.2011 21:08

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.03.2011 22:18

Nic nie edytowałem , tylko to menu.
Wywaliłem tamten opis że się niszczą unikatowe przedmioty, zmieniłem kolejność od 1 do 3 i tyle.

A menu do klas? Nie dodawałeś drugiej strony?

Dodano 30 marzec 2011 - 17:57:
odświeżam

Nie odświeżaj tak, bo to Ci na pewno nie pomoże, co najwyżej zaszkodzi.

Na 99% jest to wina złej rejestracji menu, poczytajcie tutaj -> Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
musicie zwrócić uwagę na
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")

i to jak wyświetlacie menu
show_menu(id, keys, text)

czyli najpierw rejestrujecie menu w "plugin_init", a potem menu wyświetlacie w ten sposób
show_menu(id, keys, text, -1, "Sklep z runami")

i tak z każdym menu.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 Spartanin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 31.03.2011 17:05

Doszedłem sam jak to zrobić. Temat do zamkniecia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych