[PROBLEM] Uciążliwy błąd przy kompilacji
Waszka
28.03.2011

Pobrałem dziś Call of Duty: MW Mod edit by SaJjUk i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku, dodanie do sklepu możliwości ulepszenia perku i... d*pa

Pozdrawiam
Waszka
//edit
.sma nie dodał się w załączniku więc wrzucam na hosting - KLIK
//edit2
dodałem .sma w załączniku
Użytkownik Waszka edytował ten post 28.03.2011 21:15
kasza
01.04.2011
Napisz do autora edycji (Sajjuk'a)
A co autor ma do tego? Jego wersja działała, więc to raczej przeróbki autora tematu powodują błędy.i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku
naXe
01.04.2011
Kasza, nie.
Ściągnąłem wersję Sajjuk'a i też nie mogę skompilować lokalnie.
Nie chce mi się w kod zaglądać.
Więc jak napisałem wcześniej napisz do Sajjuk'a najlepiej.
Ściągnąłem wersję Sajjuk'a i też nie mogę skompilować lokalnie.
Nie chce mi się w kod zaglądać.
Więc jak napisałem wcześniej napisz do Sajjuk'a najlepiej.
Waszka
01.04.2011
"Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "id" on line 523
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Warning: Loose indentation on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Error: Invalid expression, assumed zero on line 524
Error: Too many error messages on one line on line 524
Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amx (compile failed)."
Tak to wygląda w kompilatorze
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Undefined symbol "id" on line 523
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Warning: Loose indentation on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Error: Invalid expression, assumed zero on line 524
Error: Too many error messages on one line on line 524
Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amx (compile failed)."
Tak to wygląda w kompilatorze
mgr inż. Pavulon
01.04.2011
if(informacje_przedmiotu_gracza [id][0]) ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]); else ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); }Przede wszystkim wywal to z plugin_init(). Nie wiem co za inteligent to tam dodał.
A tak poza tym bez pojęcia to wszytko jest zrobione i szkoda na to czasu.
Waszka
01.04.2011
Wgrywałem wszystko tak jak tutaj na forum podawali -.-. Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.
mgr inż. Pavulon
01.04.2011
Pokaż w którym miejscu ktokolwiek kazał wstawić ten kawałek kodu(o którym pisałem) do plugin_init.Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.
Adminek AMXX.PL
02.04.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: to ja "se" zamknę
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: to ja "se" zamknę
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL