←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[PROBLEM] Uciążliwy błąd przy kompilacji

Zablokowany

  • +
  • -
Waszka - zdjęcie Waszka 28.03.2011

Załączony plik  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma   102,95 KB   48 Ilość pobrań Witam
Pobrałem dziś Call of Duty: MW Mod edit by SaJjUk i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku, dodanie do sklepu możliwości ulepszenia perku i... d*pa -_-. Błędy przy kompilacji (kompiluję lokalnie w AMXX Studio). Jeżeli ktoś by umiał poprawić te błędy to był bym wdzięczny i oczywiście odwdzięczę się (+). W załączniku podaję *.sma.

Pozdrawiam
Waszka

//edit
.sma nie dodał się w załączniku więc wrzucam na hosting - KLIK

//edit2
dodałem .sma w załączniku

Użytkownik Waszka edytował ten post 28.03.2011 21:15
Odpowiedz

naXe - zdjęcie naXe 01.04.2011

Napisz do autora edycji (Sajjuk'a)
Odpowiedz

  • +
  • -
kasza - zdjęcie kasza 01.04.2011

Napisz do autora edycji (Sajjuk'a)


i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku

A co autor ma do tego? Jego wersja działała, więc to raczej przeróbki autora tematu powodują błędy.
Odpowiedz

naXe - zdjęcie naXe 01.04.2011

Kasza, nie.
Ściągnąłem wersję Sajjuk'a i też nie mogę skompilować lokalnie.
Nie chce mi się w kod zaglądać.

Więc jak napisałem wcześniej napisz do Sajjuk'a najlepiej.
Odpowiedz

  • +
  • -
SpiewaK - zdjęcie SpiewaK 01.04.2011

Zarzuć errory i warningi z komplitora
Odpowiedz

  • +
  • -
Waszka - zdjęcie Waszka 01.04.2011

"Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 523
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Warning: Loose indentation on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Error: Invalid expression, assumed zero on line 524
Error: Too many error messages on one line on line 524

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amx (compile failed)."

Tak to wygląda w kompilatorze
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 01.04.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza [id][0])

		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);

	else

		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

}
Przede wszystkim wywal to z plugin_init(). Nie wiem co za inteligent to tam dodał.

A tak poza tym bez pojęcia to wszytko jest zrobione i szkoda na to czasu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Waszka - zdjęcie Waszka 01.04.2011

Wgrywałem wszystko tak jak tutaj na forum podawali -.-. Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.
Odpowiedz

  • +
  • -
Lukasz5 - zdjęcie Lukasz5 01.04.2011

Robią plugin_init()
A pakują tam id i colorchat... Dołączona grafika
Odpowiedz

  • +
  • -
Waszka - zdjęcie Waszka 01.04.2011

yyy...?!
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 01.04.2011

Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.

Pokaż w którym miejscu ktokolwiek kazał wstawić ten kawałek kodu(o którym pisałem) do plugin_init.
Odpowiedz

  • +
  • -
Waszka - zdjęcie Waszka 02.04.2011

dobra już se poradziłem >.>
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 02.04.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: to ja "se" zamknę

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany