Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[PROBLEM] Uciążliwy błąd przy kompilacjiSame errory przy kompilacji ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Waszka

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.03.2011 20:40

Załączony plik  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma   102,95 KB  45 Ilość pobrań
  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx Witam
Pobrałem dziś Call of Duty: MW Mod edit by SaJjUk i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku, dodanie do sklepu możliwości ulepszenia perku i... d*pa -_-. Błędy przy kompilacji (kompiluję lokalnie w AMXX Studio). Jeżeli ktoś by umiał poprawić te błędy to był bym wdzięczny i oczywiście odwdzięczę się (+). W załączniku podaję *.sma.

Pozdrawiam
Waszka

//edit
.sma nie dodał się w załączniku więc wrzucam na hosting - KLIK

//edit2
dodałem .sma w załączniku

Użytkownik Waszka edytował ten post 28.03.2011 21:15

  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 01.04.2011 04:22

Napisz do autora edycji (Sajjuk'a)

#3 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 01.04.2011 08:27

Napisz do autora edycji (Sajjuk'a)


i dodałem sobie do niego m.in.: wytrzymałość perku

A co autor ma do tego? Jego wersja działała, więc to raczej przeróbki autora tematu powodują błędy.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#4 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 01.04.2011 09:03

Kasza, nie.
Ściągnąłem wersję Sajjuk'a i też nie mogę skompilować lokalnie.
Nie chce mi się w kod zaglądać.

Więc jak napisałem wcześniej napisz do Sajjuk'a najlepiej.

#5 SpiewaK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.04.2011 10:40

Zarzuć errory i warningi z komplitora
  • +
  • -
  • 0

#6 Waszka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.04.2011 18:40

"Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 523
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Warning: Loose indentation on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Warning: Expression has no effect on line 524
Error: Undefined symbol "id" on line 524
Error: Invalid expression, assumed zero on line 524
Error: Too many error messages on one line on line 524

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amx (compile failed)."

Tak to wygląda w kompilatorze
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.04.2011 19:01

if(informacje_przedmiotu_gracza [id][0])

		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.^x04 Wytrzymalosc:^x01 %i/100.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);

	else

		ColorChat(id,GREEN,"Przedmiot:^x01 %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

}
Przede wszystkim wywal to z plugin_init(). Nie wiem co za inteligent to tam dodał.

A tak poza tym bez pojęcia to wszytko jest zrobione i szkoda na to czasu.
  • +
  • -
  • 0

#8 Waszka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.04.2011 20:30

Wgrywałem wszystko tak jak tutaj na forum podawali -.-. Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.
  • +
  • -
  • 0

#9 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 01.04.2011 21:53

Robią plugin_init()
A pakują tam id i colorchat... Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#10 Waszka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.04.2011 23:03

yyy...?!
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.04.2011 23:25

Umiem myśleć i czytać. Dodawałem jak kazali.

Pokaż w którym miejscu ktokolwiek kazał wstawić ten kawałek kodu(o którym pisałem) do plugin_init.
  • +
  • -
  • 0

#12 Waszka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.04.2011 10:50

dobra już se poradziłem >.>
  • +
  • -
  • 0

#13 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.04.2011 10:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: to ja "se" zamknę

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych